fredag 10. februar 2012

Gaveboks


For noen dager meldte jeg med på Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere uten å vite hva det gikk ut på. Nå er de i gang med sin andre utfordring, hvor hovedtema er Valentine eller kjørlighet, og oppgave to vil at man skal lage ovale, runde eller hjerteformede kreasjoner.
Så da bestemte jeg meg for å gjøre noe jeg aldri har gjort før - å lage noe annet enn kort eller LO. Jeg har laget et oval boks som man kan ha full med godterier i til Valentine. Boksen er dekorert med ulike typer papir (mønsterarkene er fra Panduro), et gammelt vintage-bilde (Kort og Godt), masse blomster (Kort og godt), ulike blonder, charms, slikesløyfe og litt netting. Jeg har brukt Distress Ink på kantene og hele boksen er sprayet med Peark Mist med perlefarge og cappuchinofarge.
Her er noen detaljer fra boksen:

Det var veldig morsomt å lage noe annet enn kort og LO, så tusen takk for en herlig utfordring!
Slik ser boksen ut fra siden:
Da vil jeg delta i følgende utfordringer med boksen:
Anonyme Scrappere - Anonyme Timeglass 2
Papirdokkene #21 - Vise kjærlighet
Kortgleder - kjærlighetsutfordring
Panduro Hobby - Shabby chic
Picture and Scrap - Shabby Chic
Vintage Utfordring #35 - 3D



11 kommentarer:

  1. wawwww hvor er den dog bare super skøn♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scrap
    knus♥

    SvarSlett
  2. Hejsan

    Kul att du vill vara med på min bloggcandy
    Lycka till

    Trevlig helg

    Kramis

    SvarSlett
  3. Denne gaveboksen var utrolig pen!

    Smil fra Sandra =)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du deltar i NR 2 "Form" oppgaven til Anonyme Timeglass. Nydelig boks du har laget! Riktig lykke til, gleder oss til å se hva du lager til de 2 neste utfordringene også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  5. For en utrolig nydelig boks du har laget:)
    Lykke til i utfordringen,søte deg...
    Håper du får en super søndag og morsdag:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Lekker boks med et koselig motiv og flott pyntet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  7. Nydelig gaveboks i lekre duse farger. Tusen takk for at du deltar i vintage utfordringen.

    SvarSlett
  8. Denne boksen var jo superlekker... Her ble jeg faktisk inspirert til og lage min egen :-)

    SvarSlett
  9. Appreciate the recommendation. Let me try it out.
    Visit my webpage - Read More

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!