onsdag 22. februar 2012

Født med ski på beina?


Siden det ikke vil stoppe å snø her, og det nå er kommet så masse snø at den sikkert ikke er borte før i juni, så fant vi ut at vi skulle prøve å la prinsen vår få teste ut ski på beina på søndag.

Dette syntes han var utrolig morsomt, og fikk til å gå fra første skritt! Helt utrolig gøy både for mini og for mamman og pappan!

Så på godguttens 25 måneders dag, så kunne vi konstantere at det nok blir mange fine skiturer på vår lille familie ♥

Ønsker dere alle sammen en super onsdag (og så ønsker jeg at det snart må slutte å snø he he)

Klem fra Hilde :)

6 kommentarer:

  1. å..så søt:) stas med den første skituren, ser ut som han koste seg:)
    Håper du har en fin onsdag,søte deg..
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt den lille prinsen er! Så flinke dere er som tester ut ski på han når han er så liten...og at han mestret det var jo bare supert...da slipper dere nok å mase på han for å få han med! Godt med alt som kommer inn med morsmelka!
    Fin-fin kveld til deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hei :) Har vært innom her noen ganger i det siste, og vil bare si at jeg syns du har sånn en koselig, fin blogg :) Jeg smiler når jeg leser innleggene dine. Mye gjenkjennende for meg - og dette innlegget om lillegutt på ski var jo bare herlig da :) Ønsker deg en strålende uke videre - jeg kommer tilbake igjen :))

    SvarSlett
  4. Ett sånt underbart foto på gutten!
    Klem fra Outi
    PS. Kul att du vill vara med på min bloggfödelsedagscandy:)

    SvarSlett
  5. For en flink liten kar! ;) Herlig!

    Snø ja, her er jeg glad til for at snøen virkelig er på god vei bort, sola skinner og det drypper som bare det fra takene, nydelig! :)

    Ha en super fin onsdags kveld
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Å så god lillegutt. Tidlig krøkes :)
    Stor klem fra Bestemor og Bestefar sørpå!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!