tirsdag 28. februar 2012

Drømmer som sommer


Å som jeg gleder meg til sol, båtliv og varme igjen. Dette bildet er tatt av Hestmannen på en nydelig båttur langs Helgelandskysten i 2010.

Bildet er laget til utfordringen "She's so cute" hos Thats just so cute. Utfordringen går ut på at man skal inspirert av Tingeling! Man kan velge mellom å  bli inspirert av fargene i bildet, det eventyraktige, personligheten til Tingeling eller rett og slett et trykk/bilde av Tingeling.

Jeg har da valgt å scrappe etter de nydelige fargene, og så måtte jeg jo ha med en liten fe.

Her er noen detaljer:


Bakgrunnsarket er sprayet med glimmermist i sølv. Arket bak bildet har er embosset. Alle sommerfuglene er dies fra Magnolia. Vimplene, bokstavene, nature-ordet og blomstene er laget med Slice-maskinen min. Tilda-feen er fargelagt med ProMarkers. Hyssingen er fra My Minds Eye. Perlene og Rhineston'ene er kjpøt på Ebay.
 ♥ Ønsker dere alle en super dag videre ♥

10 kommentarer:

  1. For et utrolig vakert bilde du har scrappet her! Søtt med den lille feen til Tingeling temaet :)

    Takk for at du tok utfordringen

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde fra båtturen dokkers...og du er jo bare såå flink å scrappe...er det noe jeg ikke har tålmodighet til...så er det akkurat det, men jeg syns det er fint og vil gjerne gjøre det...heldigvis kjenner jeg meg selv godt!
    Nyt kvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselig at du ble med på giveawayen min.
    Ha en fin kveld.
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. lekre sommerlige farger og flotte sommerfugler.
    kjenner jeg gleder meg til sommeren nå ja.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. Hei høpp!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk:)

    Masse lykke til:)

    Nydelige kort,er nok noen som blir glad over de:)

    Jeg blir veldig glad når noen gir meg hjemmelagde kort:)



    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Så koselig LO da! Oppskrift på pølsespøkelsene kommer i dag eller i morra :D

    SvarSlett
  7. Så søt Lo:) Gleder meg så mye til sommer og sol...sukk:)
    Ha en herlig onsdag,snuppa..
    Klem

    SvarSlett
  8. så flott og sommerlig LO:) kjenner jeg savner sommeren nå ja :) herlige farger du har brukt :) ha en fin fredag:)

    SvarSlett
  9. Så flott det var! :)
    Nå er vinnerne av konkurransen om Lego Creative Sorter trukket på bloggen min. Takk for deltakelsen! Det er også satt igang en ny litt annerledes konkurranse, med mulighet for å vinne samme premie! Håper du vil være med! http://herixta.blogspot.com/2012/03/vinnere-ny-konkurranse.html
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  10. Så utrolig herlig og for en flott sommerfølelse over layouten! Moro at du ville være med på utfordringen min.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!