søndag 8. januar 2012

Vekk med den!


Før helga ble jula pakket bort. Savner allerede den store, flotte stjerna som min kjære kjøpte i Stockholm før jul. Det gjør mini også. Han peker på vinduet og sier "stjerna" og ser på meg med et stort spørsmålstegn i ansiktet ♥

Syntes stjerna vår er kjempestilig. Den måler hele 1,5 m og tar hele stuevinduet vårt. Perfekt kjøp av min kjære!

Gleder meg allerede til desember så vi kan henge den opp igjen.

Kommer tilbake med reiseinnlegg fra den flotte turen vi hadde til Stockholm i midten av desember litt senere. Og i morgen kommer det ny ukesmeny! Den skal lages i kvel. Nå er det snart Tour de Ski - heia Norge!

God søndag til alle sammen!


4 kommentarer:

  1. Nydelig stjerne<3 Flink mannen din er som kjøpte så fin stjerne..
    Ha en herlig søndag,søte..
    Klem

    SvarSlett
  2. Wow.. Flink mann du har da. Min kunne aldri ha funnet på å kjøpe noe sånt. Han hadde sikkert kjefta på meg for å bruke penger unødvendig om jeg hadde kjøpt den også. He he...

    SvarSlett
  3. Flinkeste interiørmannen...den var flott og jeg skjønner godt de søte små som ikke skjønner noen ting når jula "hives" ut!
    Fortsatt god søndag til deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. 1,5 m?..rene betlehemsstjerna..hihi
    GB

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!