tirsdag 17. januar 2012

Ukemeny uke 3

Beklager at ukemenyen kom litt sent denne uka, men det ble bare sånn!


Denne uka blir det disse deilige middagene:

Tirsdag: Pasta bolognese
Onsdag: Ovnsstekt sei i tomatsaus (ukas nye rett)
Torsdag: Taco med lefse
Fredag: Oksesteik med grønnsaker
Lørdag: Pannekaker
Søndag: Fondue med verdens beste fonduesaus
Mandag: Stekt torsk med grønnsaker

Bon apetit!

Torsdag er det bursdagsfeiring her også. Da blir mini 2 år - HURRA. Skal prøve en oppskrift fra den nye kokeboka mi fra The Hummingbird Bakery, så dere skal få et kakeinnlegg også denne uka.

Ønsker alle en herlig tirsdag.

6 kommentarer:

  1. Ser ut som en bra meny det der:)
    Jeg har forsøkt meg på menyer, men finner at jeg må endre den hele tiden.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Mmm...der var det mye godt:) Her i huset har vi også ukesmeny.. Det er så kjekt:)
    Ha en finfin tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Mye godt der :) Og alltid kjekt med inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Ja, du er vel flink med ukesmenyene dine!
    Kos deg med kvelden!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Vi praktiserer også ukesmenyer, og synes det er en super greie! Kommer til å følge deg videre for å få litt tips! :)

    SvarSlett
  6. Du er utrolig flink til å lage variert middag! :D Her går det mye i kylling. Flinka! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!