mandag 23. januar 2012

Ukemeny uke 4


Denne uka blir det i tillegg til middag, laget de gode knekkebrødene du ser på bildet over. Oppskriften til dem finner du her! Raskt å lage og utrolig godt.

Ukas middagsmeny ser slik ut:

Tirsdag: Scampi og grønnsakswok (ny rett som skal prøves ut)
Onsdag: Pølsegryte med makaroni (ny rett som skal prøves ut)
Torsdag: Torsk med kokosmelk (ny rett som skal prøves ut)
Fredag: Taco
Lørdag: Ostesmørbrød
Søndag: Fondue med verdens beste fonduesaus
Mandag: Fiskefinner med grønnsaker

Gleder meg masse til å prøve ut 3 helt nye retter denne uka, og håper at de blir gode og faller i smak hos både mini og oss 2 store.

Jeg har dessverre oppdatert bloggen litt lite i det siste, men denne uka kommer det mange nye innlegg, så stikk innom meg og legg gjerne igjen en hyggelig kommentar, for da blir jeg SÅÅÅÅ glad.

Ønsker dere alle sammen en flott uke!

4 kommentarer:

  1. Mmm..du hadde mye godt på ukesmenyen:) Og hjemmelaget knekkebrød er jo sååå godt:)
    Ha en fin kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Du er så flink til å lage menyer - holder du de også? Det er der jeg hadde slitt:p Men slik er det når man bor alene og skal lage middag bare til seg selv.

    I dag blir det forøvrig pasta- og kyllingsalat her hos meg. Hadde det en dag i forrige uke, og det vaaaaaar så godt=)

    Nå skal jeg avgårde på vanngym, etterfulgt av time hos kiropraktor og en tur på besøk til mormor.

    Ønsker deg en koselig dag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Så spennende med så mye nytt:)
    Jeg forsøkte å lage meny de to første ukene i år, men allerede den første ble det så mye endringer, så jeg har gitt opp.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  4. Fin meny :) Dagens middag hørtes kjempegodt ut :D

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!