torsdag 5. januar 2012

Pasta Puttanesca


Som jeg skrev tidligere i uka, prøver vi noe nytt til middag hver uke. Denne uken ble jeg fristet av Trines Matblogg sin oppskrift på Pasta alla Puttonesco, så denne sto på menyen i dag.

Jeg finpusset litt på oppskriften, slik at også mini kunne spise dene. Så chilliflak ble hatt på rett før servering til oss voksne, og fenikkelfrø klarte jeg ikke å finne på butikken, så de ble kuttet ut. 

Retten smakte helt fortreffelig, så denne kommer til å bli laget flere ganger her i huset. Smakene var nydelige, og både liten og stor likte retten veldig godt.

♥ ♥ ♥

Nå er helgevasken tatt, og det er tid for litt velfortjent avslapping med CSI NY som er en av minie favorittserier.

Ønsker alle en herlig kveld ♥

3 kommentarer:

  1. Høres og ser godt ut..Kanskje jeg må teste denne:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Mmm, dette så virkelig godt ut. Bort sett fra olivenene. Oliven klarer jeg ikke :) Liker ideen om å prøve noe nytt hver uke, blir jo alt for fort gjort å ende med å spise de samme tingene om og om igjen. tror jommen vi skal prøve å innføre det i ukemenyen hos oss også :)) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Ser ut som en lekker pastarett, denne må jeg prøve ut :)

    Ja, csi ny er en av mine favorittserier også :) Er så spent på denne sesongen, det står jo i reklamen at dette er sersongen som forandrer alt....jeg er spent :D

    klem fra swimzy

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!