fredag 27. januar 2012

Mitt bidrag til Skissedilla #147

Jeg har fått litt ånden over meg igjen, og begynt å scrappet litt LO'er. Jeg har også laget med tellere oppe til høyre i bloggen over hvor mange LO'er og kort som jeg lager. Morsomt å se hvor mange det blir i år!

Denne uka hadde Skissedilla en kjempefin skisse # 147, som jeg fikk lyst å tolke.


Her er mitt bidrag til utfordringen og tolkingen av skissa denne uka:


Bildet er tatt da heg og min kjære var på tur til Manchester i 2008. Vi hadde en fantastisk tur og fikk sett og opplevd masse - i tillegg til en herlig fotballkamp.

Her er noen nærbilder av LO'en:



Materialene brukt på denne LO'en er :
Die Cuts med blomster og buer: Panduro
Pear Mist: Sprayet over det hele med fargene Biscotti og Cappucino
Metallremse med hull: Panduro
Papir: Prima Marketing og Karen Foster Design
Hjerte: Vunnet i en blogcandy
Washi-tape: 7 gypsies
Die Cuts med tekst: Pink Pairslee
You and Me sticker: Victoria Gardens
Bling: eBay

Så da er det bare å krysse fingrene i utfordringen. Ønsker alle sammen en superifn fredag!

5 kommentarer:

  1. ...så fine LO`er...ikke for at jeg skjønner hva det står for...men fine var de!
    I går kom den bilen...det lå ei faktura i esken...er det noe jeg skal betale?
    Ønsker deg ei skjønn helg...nå drar vi snart på hytta.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Så fin LO du har laget! Stilig hvordan du har fulgt skissen!!

    SvarSlett
  3. Hei.. Kjempe fin Lo.. Flink du er.. God helg,søte deg..og lykke til i utfordringen.. Klem

    SvarSlett
  4. Så fin! Du er kjempeflink :)

    God helg *klem*

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde :) Digga de tekst tripene. de gjorde seg godt på denne nylige sida :) Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!