søndag 1. januar 2012

Godt nytt år og trekning av julekonkurransen ♥

Aller først vil jeg ønske alle lesere et godt nytt år. Jeg håper at 2012 bringer dere alt dere ønsker dere ♥ 
Tusen takk til hver og en av dere som er innom og leser og legger igjen herlige kommentarer! Jeg setter utrolig stor pris på dere alle, og gleder meg til et nytt og spennende bloggeår i 2012.


Så over til trekningen av julekonkurransen! Tusen takk til alle som var med! Kjempemorsomt at så mange trakk lodd, og med flere nye følgere. Gleder meg til å følge alle dere videre også ♥


Jeg har som vanlig fått hjelp av random.org for å gjøre en rettferdig trekning. Aller helst skulle jeg hatt en premie til dere alle, men denne gangen er det en heldig vinner!

Og ut fra random org kom dette tallet:





Denne gangen ble det et relativt nytt boggbekjentskap fra en blogger litt lengre nord i mitt fylke. Det ble herllige Krisin med bloggen Fjellets datter. Gratulerer så masse! Send meg en mail på hvilken farge du ønsker på din Wigglecart, så er premien snart på vei!

Til alle dere som ikke vant - følg med, så dukker det nok plutselig opp en ny konkurranse!

♥ Ønsker dere alle sammen en herlig første dag av 2012 ♥

9 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg og dine:-)Takk for året som har vært og blogg vennskap
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Gratulerer Kristin!

    Godt Nytt År Hilde :) <3 Godt å høre at du likte skiltet :D

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige vinneren:)
    Og Godt nyttår til deg og dine, måtte 2012 bringe lykke,latter og glede:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Godt Nyttår
    og Gratulerer til Vinneren :-)

    SvarSlett
  5. Godt Nyttår :-)

    + jeg ville bare informere om
    at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
    og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
    så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

    Men ..
    jeg ser ikke linken på siden din ?
    har du tatt den vekk ?
    det er helt iorden :-)
    Men
    siden det jo kan være meg som ser feil ?
    eller at jeg overser den ?
    at linken er der :-)
    så ville jeg spørre deg - før jeg tar deg vekk fra Gavekort-treknings-listen :-)

    :-)

    SvarSlett
  6. Hjertelig takk...heldige meg...tenk at jeg vant...jeg er glad!!!
    Godt nyttår!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Så kjekt at du fremdeles ville være med :-)

    Lykke til i neste trekning :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til vinneren!

    Og ha ett riktig godt nytt år Hilde :)

    klem fra swimzy

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!