tirsdag 24. januar 2012

Et rosa Tilda-kort /A pink Tilda card


I går laget jeg kort til min samboers bestemor som fyller 82 år! Jeg har brukt 2 ulike papir fra Prima Marketing. Stempelet er Magolias Tilda som er fargelagt med ProMarkers. Blomstene er fra restekassa, og blinget er kjøpt på eBay. Rammen er også fra restekassa. Hele kortet er sprayet med Pearl Mist og på kantene har jeg brukt Distress Ink.
Yesterday I made this card for my husbands Grandmother who has her 82th birthday coming up. I've used 2 papers from Prima Marketing. The stamp is a Tilda from Magnolia and it has been coloured with ProMarkers. The flowers are something old, and I've bought the bling on eBay. The card has been sprayed with pearl mist, and the egdes has been painted with Distress Ink.
 
Her er stempelet på nært hold og sklik ser kortet ut inni og på baksiden:
Here's a close up at the stamp and a look inside and at the back of the card:


Jeg deltar i følgemde utfordringer med dette kortet:
I'm entering the following challenges with this card:

14 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget:) Man må jo bare bli glad når man får så nydelig kort:)
    Ha en fin dag,søte..
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Veldig fint.....
    Skal komme meg igang med kortlagning etter hvert igjen. Mista endel utstyr under flytting pga vannlekkasje og etter det har eg måttet prioritere å kjöpe andre saken enn scrappeutstyr..... Mine favoritt nettbutikker kan eg ikke bestille fra lengre siden de ikke sender utenfor norge. Så må opparbeide meg nye "kontakter"

    Ha en fortsatt fin dag!!!!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Gorgeous card!
    Thanks for joining us at Hanna and Friends!
    Dora
    x

    SvarSlett
  4. Et hærlig kort du har laget til utfordringen vår hos ProMarker Norge.
    Nydelig motiv og kjempefint fargelagt.
    Takk for at du deltar,

    SvarSlett
  5. God kveld! Her oppdaget jeg en ny blogg, så flink du er til å lage kort!!
    Du har vunnet to kokebøker i blogglotteriet mitt, så send meg din adresse (til anne@hapel.no), og jeg sender bøkene til deg så fort som mulig :-)!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Gorgeous card - love Tilda
      Many thanks for joining us at Hanna and Friends this week
      Hugs
      Doreen

      Slett
  6. Så herlig kort i nydelige farger! Flott fargelagt også :-)

    Tusen takk for hyggelig besøk og kommentarer hos meg, og for at du ville være med på candyen min! Og gratulerer så mye med 2-åringen!

    SvarSlett
  7. Nydelig kort !
    Takk for at du er med på blogg candyen min - lykke til !
    :-) Nina

    SvarSlett
  8. Very sweet card, love the soft colors. Thanks for playing along with us here at Speedy Fox and Friends challenge, we hope to see you again next week. Make sure to check out our challenge with Friends of SpeedyTV for more fun with Mark's Finest Papers, a Heinrich Co.

    SvarSlett
  9. Very sweet card! Love that Tilda!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    SvarSlett
  10. Nydelig kort Hilde! Tusen takk for at du deltar hos Deep Ocean Challenges.
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  11. Pretty in soft pink! Tilda is cute and adorable on this card. Awesome work.

    pay per click courses

    SvarSlett
  12. Kjempe fint kort Hilde! :) Takk for at du var med på PMN sin første utfordring!

    Klem Ida

    SvarSlett
  13. Lovely card.
    Thanks for joining in with our challenge at Craft Your Days Away.

    Amanda

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!