mandag 30. januar 2012

Anonyme Scrappere - Utfordring #37

Jeg har fått laget enda en LO. Denne er fra en båttur vi hadde i 2010, og bildet viser fjellene de 7 søstre på Helgelandskysten.

Her ser dere resultatet:

LO'en er laget etter denne skissa som er utfordring #37 hos Anonyme Scrappere.


På LO'en har jeg brukt følgende:
  • Mønsterark 12 x 12 fra Glitz Design
  • Mønsterark fra Laura Ashely 6 x 6
  • Strimlene er klippet ut fra mønsterark i Basic Grey
  • Blomstene er ulike blomster limt sammen fra restekassa
  • Punchinella er fra Panduro
  • Blonden og perlene er vunnet i blogcandyer
  • Bokstavene og tallet er kuttet ut med min Slice maskin
  • Hele LO'en er sprayet med Pearl Mist i fargene Blue Smoke og Cappuchino
Her er noen detaljer:

Da er det bare å krysse fingrene for trekningen hos Anonyme Scrappere og brette opp armene for neste prosjekt som dere får se litt senere i uka.
Ny ukemeny kommer i kveld eller i morgen formiddag. Ha en fin fin mandag! ♥

3 kommentarer:

  1. Kjempe fin:) Flinka.. Lykke til i utfordringen:)
    Ha en fin kveld..Klem

    SvarSlett
  2. KJEMPElott!!
    Helgelandskysten er bare såååå fin! Vi har hytte i Gildeskål og landskapet er veldig likt.. Er så vakkert!

    Lykke til :)

    Klem ra Tove

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!