lørdag 3. desember 2011

Nytt på vaskerommet


Etter man fikk barn, så tilbringes det endel tid på vaskerommet - omtrent daglig :) 

Derfor fikk jeg lyst å pynte litt opp, og kjøpte inn nye bokser til å ha vaskepulver i. Fpr å skille hvit fra farge knyttet jeg på et hvitt og et lilla silkebånd. Boksene ble kjøpt på Kremmerhuset. Du har vel sett at de har åpnet nettbutikk om du ikke bor i nærheten av en butikk?


Tøymykneren havnet på denne flasken. Den er kjøpt på Søstrene Grenes.

Ønsker alle en herlig kveld!

3 kommentarer:

  1. Så fine bokser og flaske..har selv tenkt jeg skulle kjøpe inn slike fine bokser, både til kjøkkenet og badet :)
    Kankje det blir med i handlekurven under romjulssalget ;)
    hehe...

    ha en fin kveld!:)

    klem fra swimzy

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Det var en god ide.. Våre i åpne plastbokser, og er ikke akkurat lekkert..
    Trivelig at du ville delta på min lille førjuls give away.
    Ha en fin søndag.
    Klem Mari JOhanne

    SvarSlett
  3. Kjempe fint:) Er koseligere på vaskerommet når det er fine ting der..
    Håper dere har en fin 2 søndag i advent:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!