søndag 4. desember 2011

Hurra for meg :)


I dag er det min bursdag! Bursdag er alltid koselig, og i dag er dagen feiret sammen med mann og barn!

Vi har kost oss med Pavlova med masse friske bær, lekt masse og sett Biler på BluRay. Og så har vi selvfølgelig tent lys siden det er 2. søndag i advent!

Jeg har fått masse flott, bl.a. bakeboken fra The humminbird bakery. Her gleder jeg med til å prøve alle de herlige oppskriftene!!

Ønsker dere alle en herlig kveld ♥

PS - ikke glem å være med i julekonkurransen min :)

12 kommentarer:

  1. GRATTIS! Koselig å ha bursdag...og iallefall med så god kake som det ser ut for at du har. Heldige deg som fikk bakeboken fra The Hummingbird!

    Fortsatt god søndagskveld...og bursdag!
    Klem fra Kristin.

    Har meldt meg på julekonkurransen din, spennende!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen! Misunner deg virkelig den bursdagskaka :P ;) Fortsatt fin bursdag! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen,Hilde:) Kaken så nydelig ut...
    Kos deg masse i kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen, høres ut som det har vært en veldig fin dag:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med dagen :D:D:D

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått bursdag :) Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med dagen som var!:)

    klem June

    SvarSlett
  8. gratulerer såå mye med dagen som var igår :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!