torsdag 1. desember 2011

Årets julekonkurranse - vinn en Wigglecart


Du leste vel innlegget mitt om den fantastiske Wigglecart'en på mandag? 

Jeg er så heldig å samarbeide med Wigglecart slik at en av mine lesere kan vinne dette flotte leketøyet!

For å terkke lodd i konkurransen, gjør du følgende:
  1. Gå inn på hjemmesiden til Wigglecart og se på videoen av jenta som kjører Wigglecart. Etter å ha sett YouTube-videoen sender du meg en mail (ikke skriv svaret her da disse kommentarene slettes) med hvilken farge det er på Wigglecarten jenta kjører?  Deretter legger du inn en kommentar under her med at du har sendt mail og navnet ditt (1 lodd) Dette trinnet må utføres av alle deltakere.
  2. Være eller bli følger av bloggen min (1 lodd)
  3. Skrive om konkkurransen på bloggen din - bruk bildet overfor. Du velger selv om du vil lage et innlegg eller poste den i sidebaren din (1 lodd)
Totalt kan du få 3 lodd.
Konkurransen trekkes 31.12, og vinneren annonseres på bloggen. 
Husk å skrive hvor mange lodd du har, og har du ikke egen blogg må du skrive navnet ditt.

Lykke til alle sammen og tusen takk til Wigglecart for den fantastiske premien!

47 kommentarer:

  1. Jeg har sendt mail, følger bloggen din og har postet i sidebaren på bloggen min, så da blir det 3 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg vil være med:) Har sendt deg mail, linker i sidebaren og er følger...Å 3 lodd på meg:)
    Ha en fin dag søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg har sendt mail, følger også bloggen din:)
    Så tvi tvi til meg;);)
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  4. Jag är gärna med!
    1. Har mailat.
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/12/31-dec-vinn-en-wigglekart.html
    3. Är redan följare.

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  5. Har mailet.
    Har linket(http://prinetti.blogspot.com/2011/12/denne-wigglecareten-kan-vinnes-og-det.html)
    Er følger :)

    3 lodd til meg:)

    SvarSlett
  6. 1. Har mailat: Hannele_R@live.se
    2. Följer din blogg sen tidigare.
    3: Länkat här: http://mammah.webblogg.se/tavlar/2011/december/tavlar-249.html#comment

    tar 3 lotter :)

    SvarSlett
  7. Hei Hilde! Så koselig å få være med på en sånn Give away...
    Har lagt meg til som følger
    Har mailet deg
    Har lagt deg til i sidebaren min.
    3 lodd...hjertelig
    Fin kveld ønskes deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Jag skickar mail till dig strax, heter Anna Karlsson (En Mölnbobos Liv)

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/wigglekart-3112.html

    jag följer dig på Bloglovin sen förut och på google (En Mölnbobos Liv)

    SvarSlett
  9. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    * Har mailat dig
    * Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/31-december-vinn-en-wigglekart.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  10. Heisann :-D
    Så kul premie, og midt i blinken for mine barn!
    Jeg har sendt mail, er følger og linker så 3 lodd på meg ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. 1 har mailat
    2 Länk: http://virresblogg.blogspot.com/2011/12/tavling-slut-31-december.html
    3 Följer redan din blogg på BL

    veronica_134@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Mailet är skickat (Magdalena Svartlok)

    Blev nr 74 på bloglovin

    http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/12/wigglekart.html

    Jag tävlar alltså med 3 lotter
    email: teskedsmamman@hotmail.com

    SvarSlett
  13. heihei :)

    JEg er med på 2 lodd denne gangen :)
    Mail er sendt:)

    klem fra swimzy

    SvarSlett
  14. 1.Jag är gärna med. Jag har skickat dig ett mail.
    2.Jag följer dig redan, gillade inlägget och var nr 2 som gjorde det.
    3.Jag har tipsat här;
    http://barajagochmin.blogspot.com/2011/12/jag-ar-med-och-tavlar-hos-hilde-m-om-en.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 1. Hej jag är gärna med och har mejlat dig! :)

    2. Följer din blogg redan! :)

    3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/wigglecart-3112.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei!

    Jeg har sendt deg en mail og er følger av bloggen. To lodd til meg i den morsomme konkurransen!

    Håper dere har en fantastisk fin advent :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  17. hej!
    har mailat dig
    länkat: http://modesida.blogg.se/jagtavlar/2011/december/wigglekart.html
    och följer dig på bloglovin : nr 75

    mvh Nina (nina_bergquist@bergnet.se

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg!!
    Har en herlig liten gutt her som elsker alt av kjøretøy, denne hadde vært så kul!!!

    KLEMMER fra Stine

    SvarSlett
  19. Jeg har sendt deg mail om farge, er følger av bloggen din og skrevet om konkurransen på bloggen min med bilde og link til din blogg (i sidebaren); det skulle bli 3 lodd på meg :)
    Ha en herlig advent!

    SvarSlett
  20. Mail er sendt ang farge, og jeg henger meg på med 3 lodd :)

    SvarSlett
  21. Mail sendt og følger. Er med med to lodd.

    Den var superkul!

    Hilser fra

    Elin hansen
    elinha1977@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg har sendt en mail.
    Jeg tager 3 lodder... Den ser da skøn ud :)

    Jeg har også en giveaway på min blog, for dem der måtte være interesserede :)

    Glædelig jul og godt nytår!
    Mvh. Jeanne
    jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Mail er sendt. Følger har jeg vært en god stund nå. Så 2 til meg da. :)

    SvarSlett
  24. Har sendt mail og er følger! :)

    Mai

    SvarSlett
  25. jag är med, har mailat dig :)

    följer dig redan på bloglovin.

    http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-wigglekart-1.html

    3 lodd takk :)

    SvarSlett
  26. Mail sendt:) 1 lodd.

    Ønkser deg en riktig god jul og godt nyttår!

    Hilsen Anne Snefrid Opheim (snefrid1@msn.com)

    SvarSlett
  27. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  28. Sendt! - Andreas Bøe

    SvarSlett
  29. Är gärna med och tävlar
    1. Har skickat mail, liselotte
    2. Följer dig redan
    3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/wigglekart-3112.html
    3 lotter liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  30. Har sendt mail
    Har også blitt følger
    har dessuten lagt ut på blogg
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    3 lodder
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  32. Rena rama drömvinsten, klart vi är med!

    Jag har skickat ett mail till dig med rätt svar på din fråga.
    Jag är redan följare av din blogg.
    Jag har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/hilde.html

    Så tre lotter till mig :)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne delta også.
    Trekker 3 lodd.
    Sender deg en mail straks.

    Denne hadde Marcus likt:)
    Klem Amaroso

    SvarSlett
  34. Jeg har send mail, er følger, og laget innlegg: http://www.frujacobsen.com/2011/12/vinn-wigglecart-hos-hilde.html

    Dette hadde virkelig vært den perfekte gaven til Prinsen som blir 3 år nå i januar :) Han ELSKER alt som kan kjøres på :)

    Ha en flott kveld videre :)

    SvarSlett
  35. Denne blir jeg helt klart med på :) Fantastiks premie :) Hadde passet 2 åringen min helt perfekt, han liker alt som er gøy + at mammaen liker slikt også hihi
    3 lodd på meg :) eller på oss :)

    Ha en fin fin kveld og titt gjerne innom bloggen min

    Klem

    SvarSlett
  36. 2 lodd på meg!! :-)) Denne var kuuul!

    SvarSlett
  37. Send mail = 1 lodd

    Flott premie.

    Lisbeth Nyborg

    lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  38. Sendt mail , delt på FB og følger bloggen.
    2 lodd på meg siden jeg ikke har blogg.

    Super premie :-)

    Ingunn Kne

    SvarSlett
  39. Jeg har sendt mail og følger bloggen. Jeg har ikke blogg (kan ikke lage en), men deler linken på FB, 2 lodd

    Artig "kjøretøy" har aldri sett dem før, det barnet som får den blir helt sikkert kjempeglad



    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Sendt mail,og følger bloggen.
    Flott premie,2 lodd til meg;)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  41. Jeg har sendt mail og trekker to lodd, for en super premie! Dette er den perfekte aktivisering for den lille julesukkerkroppen i vårt hjem :-) anikris3@online.no

    SvarSlett
  42. Hei på deg, Hilde

    Jeg har sendt mail på denne konkurransen.
    Vet ikke om det hjelper å dele deg med over 700 venner, men jeg gjør det i alle fall.

    Klem fra Guri Marie Kristoffersen,
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  43. Er allerede en følger og har sendt deg mail ;) Så det blir da 2 lodd på meg ♥

    Hilsen Dora Chen
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  44. Mail sendt og jeg følger:)

    2 lodd.

    godt nyttår!

    marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!