mandag 5. desember 2011

Årets julegavetips til alle besteforeldre


Forlaget Fill and Tell har laget en ny og flott utfyllingsbok som er myntet på besteforeldre. Fra før har de gitt ut "Boken om meg" som jeg har skrevet om tidligere.

I boken "Til mitt barnebarn" kan besteforeldre fylle ut og dele sin livshistorie med sitt barnebarn. Boken er rikt illustrert med masse morsomme tegninger, og har rom for å fylle ut masse herlige fakta. Dette kan bli en skatt for den kommende generasjon, og en unik mulighet til å lære besteforeldrene bedre å kjenne. 

De fleste av oss husker vel mye om besteforeldrene, men i denne boken gis det rom for å dele både deres drømmer og deres tanker. Det er rom for å skrive om besteforeldrenes venner, hva de liker å spise, hvor de liker best å reise og mye, mye mer. Boka er på 50 sider. I tillegg er det plastlommer bakerst så man kan putte i bilder, utklipp ol. Det er også plass til å lime inn bilder flere steder i boken.

Her ser du noen sider fra den flotte boken:




Alle de fine illustrasjonene i boken er laget av Terese Öman. Det er også hun som har laget teksten i boken.

Jeg syntes boka er helt utrolig flott og morsom, og kan anbefale den til alle som trenger noe fint i julegave til besteforeldre. Denne boka er unik, og blir en skatt for den kommende generasjon!
Jeg skulle ønske jeg hadde hatt en slik bok fra mine besteforeldre!

  Du får kjøpt boka her, og i utvalgte butikker!
Ønsker alle en herlig mandag ♥

Tusen takk til Fill and Tell for den flotte boka vi har fått teste!

5 kommentarer:

  1. Kjempe fin den boka:) Vi kjøpte minnebok for besteforeldre den julen jeg var gravid med Aleksander, riktig nok ikke samme som den du viser...Men kjempe fin og koselig å ha for Aleksander senere:)
    Kos deg i kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Åå, den så veldig fin ut!! Er jo supert som gave til besteforeldrene, eller til barnebarna fra besteforeldrene :)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Fantastisk.. Mrn jeg er allerede ferdig med årets gaver jeg. Hvis ikke kunne jeg kanskje ha kjøpt..

    SvarSlett
  4. Denne stod på ønskelista til Mini ifjor, men den boka var langt ifra så fargesprakende som denne:(

    Den var nydelig og "gammel" den jeg så for 1år siden..

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!