tirsdag 8. november 2011

Vinner av et nydelig smykke


Tuse n takk til alle deltakere i konkurransen jeg har hatt i samarbeide med Smyckesboxen. Jeg har fått mange nye bloggbekjentskaper og gleder meg til å følge bloggene deres.

Trekningen ble som vanlig gjort med random.org, og denne gangen ble det trukket tilsammen 153 lodd.


Vinneren ble lodd nr 91. Bak dette tallet er et nytt bekjentskap - Silje Merete. Gratulerer så masse med nydelig premie. Send meg en mail med adressen din og smykket/klokken du ønsker deg (ikke datumsmycke) slik at jeg får sendt deg premien din. Mailen min finner du hvis du klikker deg inn på "om meg" i sidebaren min.

Vant du ikke, men har likevel lyst på et smykke? Alle dere som er lesere av bloggen kan nå få hele 15% rabatt på deres første ordre. For å få rabatten, taster dere inn koden HILDEBOX. På nettsiden finner man vakre smykker til hele familien - både mor, far og barna! Og nå som det snart er farsdag, er dette kanskje en herlig gaveide? Og julen nærmer seg også fort ;) 

Tusen takk til alle som har deltatt, og tusen takk til Smyckesboxen for den flotte premien. Det kommer snart en ny stor konkurranse, så følg med :)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer masse til heldige Silje Merethe,som fortjener det veldig:)
    Håper du har en fin kveld, søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldig vinner :)

    SvarSlett
  3. Åååååå :D Nå ble jeg glad! SÅ utrolig moro :D

    SvarSlett
  4. Congratulations to the lucky winner and to you, my dear! So lovely candy! :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!