torsdag 17. november 2011

Varm sjokolade i yndlingskoppen


For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne 2 nydelige sjokolade-koppen hos Wisteria Gave og Interiør. Jeg syntes koppene er utrolig flotte, og nå på sorte, regntunge kvelder er det godt å kose seg med en kopp god sjokolade.


Jeg har kjøpt sjokolade med marshmallows fra den amerikanse nettbutikken iHerb som jeg har skrevet om tidligere.

iHerb har et utrolig stor utvalg av økologiske produkter, både matvarer, kroppspleie, rengjøringsartikler, vitaminer og de har også produkter til kjæledyret ditt.

De sender til Norge, og så leng man handler under kr 200 er det tollfritt. For 5 pakker med Pukka-te kostet det 4 dollar i frakt. Frakten beregnes etterhvert som man legger produkter i handlekurven. Pakken med Marshmallows koster ca 14 kr og da er det 10 poser med deilig sjokolade i pakken.

Om du finner noe du har lyst til å bestille fra iHerb, så kan du bruke koden  
ZUM063 
så får du 5 dollar i rabatt på din første ordre.

6 kommentarer:

  1. Den koppen er bare herlig!!
    Har kjøpt den i julegave til meg selv, bare fordi jeg fortjener den!!;)
    Grattis med vinnerlykke!
    God helg, klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Mmm.. Kjempe fin kopp:) Varm sjokolade er nydelig :)
    God helg,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. For en utrolig fin kopp du har vunnet. Takk for supert tips om en bra nettbutikk. Jeg kjøper mye Pukka-te så her må jeg innom :-)

    Så fin omtale av boken og bloggen min, tusen takk!

    Ha en super helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Åh, for en fin kopp! Når vi flytter inn i ny leilighet skal jeg samle på fine tekopper, for jeg syns det er så stas! Vi bruker å kjøpe Yogi-te i Sverige, men kanskje det er billigere på iHerb. *Må sjekke*

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!