torsdag 3. november 2011

Pakke fra Wool and laces




For noen dager siden kom denne flotte pakken i posten! Den hadde jeg vunnet i den fine bloggen til Wool and Laces. Innpakningen var nydelig, og det samme var det fine kortet som fulgte med.

Inni pakken var alle disse herlighetene:


Jeg gleder meg til å bruke de flotte tingene. Blir nok å bruke båndene, blondene og perlene på scrapping. De flotte tøystykkene har jeg ikke bestemt meg for hva skal bli enda. Noen som har gode forslag?

Ønsker alle en fin kveld ♥

4 kommentarer:

  1. Koselig med pakke i posten,å mye fint du fik:) Heldig du:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Her var det jo mye flott. Tenker du fikk gang i den kreative tenkingen nå! =)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!