torsdag 10. november 2011

Nye sko





Jeg har ønsket med tresko fra Calou i flere måneder, men har ikke fått ut fingeren og kjøpt.

Nå har Sofies Villa tresko fra Calou på 50%, så da bestilte jeg  med en gang. De var superfine, og satt perfekt på foten. De virker også som de er veldig gode å gå med.

Og så er det alltid koselig å handle fra Sofies Villa. Varene kom veldig pent innpakket og ble raskt levert.

Nå skal det skappes av i heimen med TV og strikketøy. Ønsker alle en super torsdag ♥

7 kommentarer:

  1. Har sånne i en annen farge og de er suuupergode å gå med:))

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte disse treskoene var og så fantastisk å få de til halv pris!

    Jeg håper du har fått Slettvoll-boken du vant inne hos meg og at du likte den.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. De så kjempe gode ut, jeg merker at det er ok med høye heler, men det er de komfortable skoene jeg går med mest og det så de skoene ut.
    Trodde jeg var følger her inne, men så nettop at jeg ikke var det,ordner opp nå.
    God kveld
    Liza

    SvarSlett
  4. Så utrolig søte treso:) De så gode ut å gå med også:)
    Må nok inn å titte litt:)
    God helg til deg og dine<3
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige sko :) Hilsen Tone

    SvarSlett
  6. Disse var fine og ser jo riktig så 'brukervennlige' ut ;)


    Klem og en finfin søndag til deg!
    Signe

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!