lørdag 19. november 2011

Ny norsk utfordringsblogg


Nå er det kommet en ny norsk urfordringsblogg - ProMarker Norge. Jeg har i ca 1 års tid vært stor fan av ProMarkers, så jeg hilser denne bloggen velkommen! 

01.01.12 braker det løs med utfordringer, og jeg kan nesten ikke vente! Dette blir spennende, og jeg kommer til å delta så ofte jeg kan!

Nå er det utdeling av godis i bloggen, og jeg er med i trekningen av disse godsakene:









Trekningen er 15.12, så da er det bare å krysse fingrene og hilse ProMarker Norge velkommen!

3 kommentarer:

  1. Du er nesten like glad i konkurranser og giveaways som meg du. Og jeg tror du vinner ca like ofte. Må ligge i navnet? ;p Titt innom og bli med i den jeg har nå, om du vil. :)

    SvarSlett
  2. Spennende,da må jeg inn å kikke:)
    Håper du har en fin kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Lykke til min give away:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!