mandag 14. november 2011

Noa Noa fra Alettes


Siden jeg har vært mye syk de siste ukene, har jeg trøstehandlet på nett (og det har hjulpet ♥). Det siste kjøpet er denne nydelige jakken som jeg kjøpte i en av favorittbutikkene mine på nett om dagen - Alettes. De har så mye fint og servicen er fantastisk ♥

Denne jakken er allerede en favoritt. Den er fra Noa Noa, og er veldig myk og deilig å ha på ♥

Alettes har kjempefine tilbud i butikken hver uke, og denne uken har de 40% på alt fra Sagen Vintage Design. Mye fint, og jeg må innrømme at jeg er veldig fristet av flere plagg her!

Ønsker alle en nydelig mandag kveld og en herlig uke videre! Vi blogges ♥

5 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk for kjempehyggelig omtale, Hilde! <3 Det varmer!:)
    Håper formen din er bedre! <3

    Ha en flott uke!

    Klem <3

    SvarSlett
  2. Kjempefin..)) Jeg har sett en skinnjakke jeg kunne tenke meg fra de..) bare det at jeg har så mange skinnejakker fra før av..)) God bedring..))

    SvarSlett
  3. Lekker.. Må titte innom den butikken veit jeg..

    SvarSlett
  4. hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!