onsdag 9. november 2011

Mulberry Alexa er flyttet inn til HildeM


I høst fikk jeg endelig kjøpt vesken som jeg har siklet på i over 1 år! En sort Mulberry Alexa ble med meg hjem!

Vesken er i Sort Buffalo og skinnet er så utrolig mykt og godt! Det som er så herlig med denne vesken er at den har en lang skulderreim. Det er så utrolig kjekt å kunne ha begge hendelene ledig når man han en liten, aktiv krabat med seg!

Her er noen detaljer fra vesken:


Jeg har allerede brukt vesken utrolig mye, og dette kommer nok til å være en av mine favorittvesker et godt stykke frem i tid også!

7 kommentarer:

  1. Flott veske, elsker Mulberry:)

    God kveld
    Liza

    SvarSlett
  2. Nydelig veske.. Heldig du er, men helt sikkert også velfortjent<3
    Håper du har hatt en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Thanks for the shout out for Pixie, good luck with our November giveaway!

    SvarSlett
  4. Der var den ja. Utrolig fin. Skal kjøpe meg en ny jeg også snart men tror det blir en sort MBMJ veske.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!