mandag 7. november 2011

Hvordan handle økologisk billig på nett? iHerb!


Jeg har akkurat fått opp øynene for den amerikanske nettbutikken iHerb.Jeg fant dem, da jeg lette etter et sted jeg kunne få kjøpe Pukka-te litt billigere enn til kr 59 for pakken.

iHerb har et utrolig stor utvalg av økologiske produkter, både matvarer, kroppspleie, rengjøringsartikler, vitaminer og de har også produkter til kjæledyret ditt.

De sender til Norge, og så leng man handler under kr 200 er det tollfritt. For mine 5 pakker med Pukka-te kostet det 4 dollar i frakt. Frakten beregnes etterhvert som man legger produkter i handlekurven. Teene kostet ca 33 pr pakke da jeg handlet. Dollaren er fortsatt lav, så her kan man gjøre mange kupp.

Om du finner noe du har lyst til å bestille fra iHerb, så kan du bruke koden  
ZUM063 
så får du 5 dollar i rabatt på din første ordre.

7 kommentarer:

  1. Der må jeg titte innom , takk for tipset.

    Klem Marit.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset:)
    God Kveld
    Liza

    SvarSlett
  3. Oj, litt forskjell på pris! Skall stikke innom NÅ, KLem Anna

    SvarSlett
  4. Takk for tips:) Da skal jeg kikke der:)
    Håper du har en fn kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Har handlet mange ganger på iherb men har glemt å se etter disse teene her når jeg har handleet der, så tusen takk for tipset!!!

    SvarSlett
  6. Jeg syns også 59 kr er litt i meste laget! Tusen takk for tips! :)

    SvarSlett
  7. iHerb er en fin butikk. Oppdaget den like etter at jeg startet på lavkarbo-kosthold. Litt dumt at det tar litt tid før pakkene kommer, hvertfall til Nord-Norge. Bra med te! :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!