onsdag 30. november 2011

Hverdagsluksus


For noen uker siden var jeg på førjulshopping på Home & Cottage. Da benyttet jeg muligheten til å kjøpe med tøymykner fra Durance.

Jeg har tidligere blitt helfrelsk på vaskemiddelet fra samme merke.

Det lukter bare helt nydelig av sengetøy og håndklær etter å ha brukt denne herligheten!

Deilig med hverdagsluksus!

I morgen er det allerede 1. desember. Da må du titte innom bloggen min, for da starter en konkurranse du ikke vil gå glipp av!

Ønsker alle en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Herlig, det det dufter himmelsk..
    Jeg titter innom i morgen, som alltid:)
    Håper du har en herlig onsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Har lenge hatt lyst til å prøve Durance sine huslige produkter. Bruker ikke tøymykner da, men de har vel vaskemiddel og eller?

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!