fredag 18. november 2011

Franske Makroner


Jeg har lenge tenkt at jeg skulle forsøke å lage franske makroner. Som frankofil ville det jo være rart om jeg ikke syntes at dette er noe av det beste som finnes.

Så jeg dro på Kitchn og kjøpte bakematte og egen kakesprøyte for makroner fra Decomax. Så fant jeg oppskrift på den flotte bloggen Heartshaped. Her fant jeg også flere nyttige tips som var gode å ha med seg når man skulle prøve å bake disse herlighetene for første gang.

Jeg syntes det gikk greit å lage dem, og de smakte akkurat som i Frankrike! Så det er bare å sette i gang å bake om du enda ikke har prøvd.

Ønsker alle en fin ferdag kveld og ei god helg ♥

2 kommentarer:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!