lørdag 26. november 2011

Billig økologisk nettshopping


Jeg er blitt hektet på nettbutikken iHerb, og har akkurat fått shoppet meg en ny pakke. Denne gangen var det forskjellige te-sroter, sjokolade med marshmallows og krydder som ble handlet inn. Jeg fikk også med en leppepomade med vanilje gratis.

iHerb har et utrolig stor utvalg av økologiske produkter, både matvarer, kroppspleie, rengjøringsartikler, vitaminer og de har også produkter til kjæledyret ditt.

De sender til Norge, og så leng man handler under kr 200 er det tollfritt. For mine 5 pakker med Pukka-te kostet det 4 dollar i frakt. Frakten beregnes etterhvert som man legger produkter i handlekurven. Teene kostet ca 33 pr pakke da jeg handlet. Dollaren er fortsatt lav, så her kan man gjøre mange kupp.
Handler du så er det også en kategori hvor du får med et gratis produkt - vel verd å sjekke ut. Jeg fikk ikke dette med meg første gangen jeg shoppet!

Om du finner noe du har lyst til å bestille fra iHerb, så kan du bruke koden  
ZUM063 
så får du 5 dollar i rabatt på din første ordre.
Ønsker alle en herlig lørdag. Her blir det innekos i uværet!

4 kommentarer:

  1. Takk for tips, den siden skal jeg sjekke ut :)

    SvarSlett
  2. Spennende:) Håper du har en fin søndag,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig at du ville være med i min lille give away :-D
    Håper du har en god 1.advent!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. takk for tipset, da er min første bestilling sendt :) men fikk ikke til det med gratis ting jeg men...
    klem fra siv anita

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!