onsdag 12. oktober 2011

Vinner av t-shirt fra Lipfish


Da er konkurransen om å vinne den nydelige t-shirten fra Lipfish over. Tusen takk til alle som var med.

Trekningen ble som vanlig gjort med random.org, og denne gangen ble det lodd nr 9


og bak lodd nr 9 skjuler det seg en utrolig herlig jente

v

v

v

v

v

v

v

Tommensgirl! Hurra for deg ♥ Det var koselig at det var en som leser bloggen min daglig som vant!! Send meg en mail med adressen din og hvilken str du ønsker t-shierten i så dukker den snart opp i postkassen din!

Til alle dere som ikke vant, så er det en ny konkurranse i gang hvor du kan vinne et barneplagg. Se logo oppe til høyre. Kanskje det er DU som er den heldige neste gang!

Tusen takk til Lipfish for den flotte premien, og for et herlig samarbeide nok en gang ♥

3 kommentarer:

  1. Hei søte:)
    Ååå..så gøy..Nå ble jeg glad:) Er jo så fin den t-shirten der:) Tusen takk.. Sender deg en mail jeg:)
    Tusen takk for fine ord,setter enormt stor pris på de.
    Håper du har en fiiin kveld.
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer Tommensgirl :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!