søndag 2. oktober 2011

Verdens enkleste Thai mat

Jeg er så heldig å være Buzzador. Akkurat nå tester di ut produkter i Thai serien til Santa Maria.


Her om dagen prøvde vi ut disse produktene. Det eneste som jeg tilsatte utenom produktene over, var  svinekjøtt.

Retten smakte deilig, selv om den ser litt fargeløs ut. Skulle kanskje pyntet den med litt fersk koriander, men det glemte jeg.


Retten var meget enkelt å lage, det gikk veldig fort å lage middag, og vi kommer sikkert til å ha den igjen.

Har du også lyst til å bli Buzzador og teste ut produkter, kan du lese mer og registrere deg her.

Ønsker alle en herlig søndag kveld!

3 kommentarer:

  1. Mmmm det så godt ut:) Det må jeg prøve en dag:)
    Ha en fin kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Tror ikke oppskriften på den tunikaen ligger på nett.. Jeg prøvde å google den nå,men fant den ikke.. Jeg kjøpte oppskrift hefte til Tine Solheim..
    Håper formen din er bedre:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Artig å være buzzer, jeg er med på samme kampanjen:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!