lørdag 15. oktober 2011

Vanish


Siden jeg er Buzzador, er jeg nå så heldig at jeg har fått testet HELE seren til Vanish! Hele 7 produkter har vi nå testet ut, og disse produktene holder virkelig det de lover. Hele serien, unntatt Crystal white powder er svanemerket. Det liker vi ♥

Jeg har fått fjernet de utroligste flekker. Burde tatt noen før og etter bilder, men i iveren over å teste produktene, glemte jeg det helt bort! Sprayen til å bruke på møbler og tepper er helt fantastisk, og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg har klart meg uten! Dette produktet er jo et must for enhver familie som har små barn i huset som setter spor etter seg over alt :)

Alle produktene er enkle å bruke, og her i huset er vi nok allerede blitt avhengige!

Har du også lyst til å bli Buzzador og teste ut spennende produkter, kan du registere deg her.

Ønsker alle en super lørdag! 

3 kommentarer:

  1. Jeg har også testet vanish, og ser at jeg ikke er like begeistret som deg :) Her har ikke den sofa-sprayen klart å fjerne noen av flekkene...dvs, den har fått bort litt, men på langt nær alt...
    Ellers er jeg ganske fornøyd med produktene :)

    SvarSlett
  2. Vanish er ikke dumt:) Jeg er buzzador,men får sjelden teste produkter, har testet en gang..Men regner med at det er fordi jeg ikke er på face,får jeg får alltid beskjed om at hvis jeg trykker liker på face er det større sjangs til å få teste...
    Ha en herlig kveld,søte..
    Klem

    SvarSlett
  3. OJ vad härligt att få testa så bra produkter!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!