tirsdag 18. oktober 2011

Trekning av konkurransen i samarbeide med WeLoveDesign


Da var konkurransen om å vinne et valgfritt FUB-plagg fra WeLoveDesign avsluttet. Tusen takk til alle som deltok! 1 av dere er i hvert øyebikk den lykkelige vinner av et av de flotte plaggene denne butikken selger.

Som vanlig har jeg brukt random.org til å trekke en heldig vinner.

Denne gangen ble det lodd nr 13. 

 
Bak dette loddet skjuler det seg en dame som heter Camilla. Du må sende meg en mail med hvilket plagg fra FUB du ønsker, størrelse på plagget og adressen din.

Til alle dere som ikke vant denne gangen, så er det en ny konkurranse i gang. Du finner link til denne øverst til høyre i bloggen.

Tusen takk til WeLoveDesign for den flotte premien og et godt samarbeide!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren:)
    Og en fin kveld til dag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hilde! :) Sender deg straks mail :)

    SvarSlett
  3. Hei!:)
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!:)
    Jeg så et bilde av en uglelue på nettet, og har bare heklet etter hode..
    Men mulig det finnes en oppskrift et sted, men ikke som jeg har sett..
    Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy å kunne ha slike konkurranser. Prøver å vise leserne mine at de blir satt pris på, men har ingen sponsorer ennå, så får jo ikke delt ut så flotte premier som dette.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!