søndag 30. oktober 2011

Snart farsdag

Dagene går så fort, og om noen uker så er det farsdag. Det er ikke så lett å finne en fin gave til pappan i huset, men på den flotte siden til Smyckesboxen så har de masse flotte smykker til mannen i huset.

Akkurat nå har Smyckesboxen 10% rabatt på graverte smykker. Disse smykkene er så flotte, og jeg kunne gjerne tenkt meg et slikt et.


Akkurat nå kan du vinne et valgfritt smykke (alle smykker unntatt datumsmykkene) her hos meg. I tillegg gir Smyckesboxen alle mine lesere 15% på deres første ordre. For å få denne rabatten bruker du koden HILDEBOX når dere bestiller.


Ønsker dere alle en fin søndag.

4 kommentarer:

  1. Nydelig smykker<3
    Ha en in kveld,søte deg.
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Det var litt av et gavetips! Selv dumpet jeg over ekte LAKRISSTENGER her om dagen, nå ligger det en på lur i skuffen til dagen... Han har jo mimret over disse ekste sakene, gamlefar - en gang.... Er det forresten neste søndag?

    Jeg har forøvrig trukket mitt milde gavedryss. Du nådde ikke opp, desverre, men tusen takk for at du var med likevel! Trøstepremien er skrekk-suppe, tror jeg nok - men den må man lage selv :-)

    SvarSlett
  3. De har skikkelig flotte smykker der.. Håper jeg vinner den derre konkurransen din.. lol.. :-p

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!