mandag 24. oktober 2011

Shopping til meg selv

Rett før helga fikk jeg en pakke med en Cardigan jeg hadde bestilt. Den så utrolig flott ut på nettsidene til butikken Alettes. Jeg forelsket meg i den første gang jeg så den, men den var utsolgt i min størrelse. Så sendte jeg mail til butikken, og jeg fikk svar med en gang at de skulle prøve å få tak i den igjen. Og noen dager senere fikk jeg mail om at de nå hadde fått tak i den igjen, og da var det bare å bestille med en gang! Fantastisk service.

Pakken kom nydelig pakket inn som dere ser på bildet over, med en kjempekoselig hilsen på ♥

Og inni pakken var cardiganen min! Er den ikke utrolig flott?



Det var en fantastisk service å handle i denne nettbutikken, og det er nok ikke siste ganger jeg shopper hos Alettes.

Ønsker alle en herlig kveld ♥

14 kommentarer:

  1. Härligt med god service. Och nog må man shoppa fina ting till sig själv av och till. :-)

    Håper du har haft en fin start på uken!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord, Hilde - det var hyggelig!
    Veldig koselig blogg du har:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin! En sånn hadde jeg likt å eie også:) Gøy med nye plagg, det må man unne seg i blandt.

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin. Alltid ekstra koselig å handle i butikker med litt ekstra service..

    SvarSlett
  5. Jag har precis dragit vinnare i flera av mina tävlingar, är du en av de lyckliga? :)

    SvarSlett
  6. Heisann...
    Gratulerer, du er vinneren av en gave i annledning bloggbursdagen min...
    Supert om du kan sende meg din adr. syhjornet@hotmail.com

    Ha en super dag...nydelig cardigan foresten...

    SvarSlett
  7. Hei søte deg:)
    For en nydelig tunika du har kjøpt deg.. Kan tenke meg den er utrolig fin og behaglig å ha på:)
    Kjekt å unne seg litt nytt:)
    Håper du har en fin tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Den var fin :) Bra service er så deilig, da får man alltid lyst til å handle igjen.

    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  9. Du er en av vinnerne i min giveaway. Fint om du sender navn og adresse til meg.

    Netta

    SvarSlett
  10. Hei! Så koselig at du fant inn til meg! Blir like glad kvar gong noen finner veien, og velger å bli følger! Nydelig tunika! Trur eg må inn å sjekke den butikken ja :)

    Ha ei flott veke!

    Klem

    SvarSlett
  11. så skjønn tunika!
    Den var veldig fin :)
    Må nok inn å sjekke litt opp den butikken selv også ;)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  12. ÅÅ, nå ble jeg misunnelig her altså... Jeg kom over denne tunikaen på en nettbutikk her om dagen og syntes den var så utrolig fin!!! Den er fra Cream er den ikke?? Er den like fin i virkeligheten? Spørs om jeg ikke må investere....;)
    Oversender en kos til lillemann i samme slengen:)

    SvarSlett
  13. Hei June :) Ja den er like fin i virkeligheten, og det er Cream :) Du får sjekke på Alettes om de har flere igjen :)

    Skal gi lillemann en kos i ettermiddag :)

    Hilde

    SvarSlett
  14. Kjempefin Hilde. Så gøy med god service det setter vi pris på:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!