onsdag 5. oktober 2011

Rosa måned


Oktober er måneden for å bære en rosa sløyfe. I år er det 13 gang Kreftforeningen og Foreningen for brystkreftopererte arrangerer denne aksjonen. Målet med aksjonen er å vise solidaritet med de som blir rammet, øke kunnskapen og samle inn penger til forskning på området.

Hvert år får ca 2800 kvinner i Norge brystkreft. Det er så mange som 1 av 12 som får denne diagnosen i løpet av livet.

Klikk på bildet over, eller i høyre sidebar, for å lese mer om aksjonen om om hva som skjer hvor og hvordan du kan være med å støtte.

Du kan også kjøpe rosa produkter mange steder denne måneden for å støtte saken. På Lindex kan man kjøpe dette stilige armbåndet til bare kr 75.
På Kitch'n kan man kjøpe denne nydelige kjøkkenmaskinen i Oktober. Jeg drømmer iallfall om en slik på kjøkkenbenken:

Dette er bare to av mange flotte produkter som selges denne måneden, i tillegg til den rosa sløyfen som kan festes på jakken eller veska.

Dette er ikke et sponset innlegg, men et innlegg laget fordi jeg syntes dette er en vikrig sak!

4 kommentarer:

  1. Hei søte deg:)
    Dette er en sak jeg med glede støtter.. Og så mye fint man kan kjøpe for å støtte da:)
    Ha en fin dag..Skal bli med på give awayen din i løpet av dagen.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, dette er en viktig sak.
    Veldig fin kjøkkenmaskin i lekker farge!

    Så søt din sønn var i hoppedressen sin. :o)

    Ha en super torsdag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. En viktig sak som støttes av mange flotte firmaer. Armbåndet blir mitt rosa sløyfe bidrag i år, skulle gjerne hatt den flotte Kitchen siden også, men den må jeg nok spare litt lenger til.

    Så koselig at du vil være med på min jubileums-giveaway. Vi får håpe du har trukket et av vinnerloddene, det er mange fine premier som skal trekkes så her er det flere sjanser :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Den bakmaskinen var ju ljuvlig!! En sån skulle jag vilja ha:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!