torsdag 15. september 2011

Vinner av babykjole


Jeg beklager at trekningen ble litt forsinket, men det er takket være at jeg har vært uten internett i et par dager! Men nå er loddene talt opp, og random.org har funnet en heldig vinner av den nydelige kjolen fra Filifjong.


Og den heldige bak lodd nr 36 er:

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Yvonne Rislaa som ikke har egen blogg.  Yvonne tok 3 lodd og vant med sitt lodd nr 2. Hennes favoritt hos Filifjong er strømebuksene! Gratulerer så masse! Send meg adressen din, samt hvilken str du vil ha kjolen i.

Til alle dere andre som ikke vant - det er 2 konkurranser på bloggen nå, hvor du kan vinne et abonnement på bladet Mamma og en kjempetøff t-shirt fra Lipfish. Du finner begge konkurransene øverst i høyre sidebar. Håper alle vil være med å prøve lykken her også!

Tusen takk igjen til Filifjong for den flotte premien, og et supert samarbeide enda en gang ♥

2 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Gratulere til de heldige:)

    God helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Gratulerer så mye til den heldige vinneren:)
    Kos dere masse i helgen,snuppa:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!