tirsdag 20. september 2011

Vinner av abonnemet på Mamma


Tusen takk til alle som har vært med i konkurransen om å vinne et abonnement på Mamma. Og velkommen til alle nye følgere! Håper dere vil trives her når dere er innom ♥

Den heldige vinneren ble trukket med random.org, og denne gangen ble det ei herlig jente som har fulgt bloggen min lenge!

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v


Og lodd nr 86 tilhører Mitt herlige mammaliv! Gratulerer så masse! Send meg adressen din, så dukker premien din opp i postkassen din jevnlig det neste halve året!

Tusen  takk til Mamma for den flotte premien ♥

Til alle dere som ikke vant, så har jeg en annen kjempefin konkurranse gående hvor du kan vinne en nydelig t-shirt fra LipFish. Bli med her!

Ønsker alle en herlig kveld.!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren:)
    Og en fin kveld til deg,Hilde<3
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldig vinner :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!