mandag 12. september 2011

Vinn høstens stiligste t-shirt fra Lipfish til barnet ditt


Jeg er så heldig å nok en gang få samarbeide med Lipfish som lager utrolig flotte og stilige barneklær!

Denne gangen kan du vinne t-shirten på bildet over med den utrolig søte hvalrossen.

Det du må gjøre for å være med er:

1. Hvilket dyr er ditt Lipfish-favorittdyr, og hvilket dyr skulle du ønske at Lipfish ville bruke i fremtiden som de ikke har i dag? (1 lodd)
2. Skriv om konkurransen på bloggen din (sidebar er ok) (1 lodd). Bruk bildet over!

Del gjerne også konkurransen på Facebook, Twitter og Google+ og følg bloggen min videre. Da blir jeg veldig glad, men denne gangen gir det ikke noen ekstra lodd.

Du må også sjekke ut den herlige bloggen til Janne Groda. Jeg koser meg veldig med den, og håper at du vil gjøre det samme!
 
Konkurransen varer til 09.10.11. Lykke til alle sammen!
 
Tusen takk til Lipfish som gir bort denne flotte premien ♥♥♥

36 kommentarer:

  1. Vanskelig og velge bare én... Det må bli myggen fra sommer-T-skjortene og ekornet fra høst-T-skjortene. Nydelige! :)

    Jeg tror en kamel ville blitt et perfekt motiv. Med litt slappe pukler :D

    2 lodd til meg, takk! :)

    SvarSlett
  2. Herlige premie..Jeg blir med tar full pott:)

    Min favoritt er apen! i fremtiden skulle jeg ønske meg sjøhest som jeg har en stor fasenasjon for:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Disse t-skjortene var kule:) 2 lodd på meg.
    Min favoritt er chameleon :)
    Og i fremtiden hadde ikke en drage vært å forakte :)

    http://prinetti.blogspot.com/2011/09/vinn-t-skjorte.html

    SvarSlett
  4. De var morsomme! :D
    Må nesten være med på denne!

    Synes apekatt og frosk er kule jeg da, og ungene synes apekatt og tiger er tøffest. Så her får favoritten bli apekatt (den grønne var knallfin!)
    Dersom de skal ha flere dyr hadde jo en blid, søt og litt klomsete tiger vært kult ;)

    Tar ett lodd nå, så legger jeg inn en til om jeg får lagt det på bloggen også.

    SvarSlett
  5. Kjempe stilige:) Min favoritt er apekatten:)
    Må si at jeg synes tiger hadde vært kult,av den enkle grunn at tiger er ett av de fineste dyra jeg vet om:)
    To lodd på meg:)
    Ha en fin dag,skjønne:)
    Klem

    SvarSlett
  6. jeg deltar med 1 lodd :) Min favoritt er apen og gaupen :D Ellers hadde kanskje en ugle kanskje vært litt morsomt :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  7. Min favoritt er pingvinen. Jeg skulle gjerne sett en isbjørn på klærne- så ikke ut som de hadde det.

    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  8. Hvalrossen er min favoritt! Fantastisk :)
    Og jeg skulle likt å se en maur på de klærne!
    Maur er fascinerende.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  9. Jag är med och tävlar med två lotter! :)

    Jag skulle vilja se hundar på tröjorna. Mina ungar älskar hundar, så det vore skoj!
    Den stora favoriten för tillfället är älgen. Och jag sa precis till min man att vi måste köpa en sån tröja när våra vänner C och R får barn - han är nämligen jägare :) och jag vet att dom skulle älska tröjan! Själv älskar jag Lipfish klara färger och underbara ideer när det gäller djuren!

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/hildem.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  10. Paula Polarbear <3
    De skulle hatt en ilder!

    SvarSlett
  11. Denne MÅ jeg jo bare bli med på! Lipfish har kjempemasse fint!!
    Til gutten min tror jeg genseren med HAI på hadde vært knall, haien er jo så tøff:-)!
    Til snuppa mi må det kuleste dyret være den gule katten på den rosa kjolen!!
    Dyr som kanskje mangler kunne vært klovnefisk eller papegøye?!:-)

    KLem fra størstepia

    SvarSlett
  12. Glemte å skrive at jeg tar to lodd?!;-)

    SvarSlett
  13. Det er jammen meg en klar favoritt her! Absolutt frosken :D Han er en herlig fyr jaa!! Tar 1 lodd ;) hmmm... Det jeg har veldig lyst på nå er en T-skjorte med en koala på! Jeg savner en koala hos dere :)) Så jeg får håpe at de har noen ideer om det ;))

    Hilsen Dora
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  14. Klart jeg er med - jeg tar 2 lodd :)

    Jeg synes selen er det herligste dyret, og jeg savnet en delfin - mulig det var der, men synes kanskje det lignet mer på en hval? Men, alle dyrene var jo kjemepesøte da <3

    Har også laget et innlegg på bloggen min og lagt deg til i sidebaren :)

    SvarSlett
  15. Elgen er min favoritt. De mangler en kenguru. :)
    http://hildegirlswords.blogspot.com/2011/09/konkurranser.html
    Det blir to lodd på meg da. Håper et av dem er det heldige loddet. hihi :)

    SvarSlett
  16. Lipfish laver bare de skønneste t-shirts, især er jeg vild med den med det lille egern :o)

    Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    Måske du også har lyst til at deltage i min give away.

    Mvh Pia

    SvarSlett
  17. Lipfish laver bare de skønneste t-shirts, især er jeg vild med den med det lille egern :o)

    Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    Måske du også har lyst til at deltage i min give away.

    Mvh Pia

    SvarSlett
  18. Hov glemte at forslå et nyt dyr - hvilket må være mit ynglingsdyr - koen :o)

    SvarSlett
  19. 2 lodd her! :) Link til min blogg: http://cupofmytea.blogspot.com/2011/09/enda-en-kul-give-away.html

    Til vanlig haaater jeg frosker, men det er min helt klart favoritt Lipfish-fyr. Jeg trodde de hadde hatt hai, men ser det ikke på siden. D´€t skulle jeg ønske de hadde. (Om de har det, uten at jeg ser det, kunne jeg tenkt meg blekksprut eller løve!)

    SvarSlett
  20. Hmm...Jeg synes myggen, elgen og hvalrossen er morsomme.
    Hvilket dyr jeg mener de bør bruke....tenke tenke....
    Flere forslag: hva med en geit, surikat, ilder, lemen, piraja, firfisle...

    1 lodd til meg

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg vil være med :) 2 lodd til meg.
    Min favoritt er apekatten, og kunne ønske de lagde noe med tiger på :)

    SvarSlett
  22. Kjekt at du ville være med på min give away! :)
    Jeg står over din, har ikke små barn og har derfor ikke hørt om lipfish ;)
    Ønsker deg lykke til med din give away!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  23. Blir med med ett lodd jeg.
    Jeg synes pingvinen var søt jeg. Kanskje en sjiraff kunne vært noe for fremtiden!? :)
    Koselig at du er med på min giveaway og :)
    Klem

    SvarSlett
  24. Spekkhoggeren var jo kjemepsøt...kanskje en ku hadde vært morsomt.. 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  25. Spekkhoggeren er nok min favoritt, vanskelig å velge:) Ku eller Tiger hadde vært noe;)1 lodd på meg.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  26. 1. Jag är med och gillar Adam Myra och jag skulle gärna se ett lejon som motiv.

    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/10/9-okt-vinn-t-shirt-fran-lipfish.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  27. Vilken härlig tröja, är gärna med och tävlar. Mina favoriter är grodan och apan, måste jag välja blir det nog grodan. En orm vore väl fint på kläder också. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/troja-910.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  28. Jag är gärna med :-)
    Min Lipfishfavorit är Apan

    Jag skule vilja att dom använde ett marsvin¨(guinea pig).

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/9-oktober-vinn-troja-fran-lipfish.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  29. Jag är gärna med och tävlar. Älskar Lipfish.

    En av mina favoriter som de haft är hajen men av de bilder som fanns nu så gillade jag kameleonten.

    Mitt favoritdjur alla kategorier och som jag inte tror de haft är surikaten... ett härligt djur.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/october/lipfish-910.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  30. Super fin! Klart att jeg vil vaere med! Jeg kan godt lide The frog! Super sod! Og jeg syenes de skulle have en fisk eller en lizzard!
    Jeg har tipset pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/2011/october/9-oktober-vinn-troja-fran-lipfish.html

    SvarSlett
  31. Hei! Elgen er min favoritt! Jeg savner kuer :)
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Synes pingvinen var ganske så fin, jeg! Savner sau/lam! Det hadde vært en vinner her hjemme ;)
    1 lodd på meg!

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  33. Apen er den beste, og jeg kunne tenke meg en kamelon i framtiden.
    (2 poeng)

    SvarSlett
  34. Gaupen er min favoritt. Ellers er sjiraff et dyr jeg liker veldig godt og skulle gjerne sett en T-skjorte med det på. :-)

    SvarSlett
  35. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlett
  36. my favorite Peter & Pepe
    i love owls & giraffes
    2 lodd

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!