torsdag 8. september 2011

Vill du ha gratis ting til barnet ditt?


Jeg er Buzzador og tester ut spennende og gratis produkter rett som det er. Akkurat nå er jeg med og tester hele serien til Vanish og nye produkter til Santa Maria. Litt tidligere i år testet jeg ut de nye Smoothiene til Nestle på prinsen min. Produktene du ser på bildet over, er produkter som Buzzadorer har testet ut i det siste.

Nå er Buzzador spesielt ute etter gravide og småbarnsforeldre som har barn som er født mellom 01.09.10 - 01.12.10, eller dere som har barn som er født etter 01.03.11.
Om du ikke er i denne målgruppen, kan du fortsatt bli Buzzador, og få spennende kampanjer.

Å være Buzzador er gratis, men det innebærer at du må leverer rapporter om produktene du tester på nett. Les mer om å bli Buzzador og registrer deg her.

Ønsker alle en herlig kveld.

1 kommentar:

  1. Buzzador er ikke dumt,jeg er med der,men fordi jeg ikke er på facebook,og legger til der,så er det ikkeså enkelt å få teste produktene lenger..
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!