tirsdag 13. september 2011

Vi ♥ Vossatassar


I ettermiddag da jeg kom hjem fra jobb lå det en fantastisk pakke til meg i postkassen fra Vossatassar! Vossatassar lager klær for barn i alderen 2-6 år som har lek som livsstil. Når barna bruker Vossatassar skal de ikke sitte stille, men herje rundt.

Forskere er ikke sikre på hva Vossatassar egenrlig er. Er de en type virus, intelligente støvpartikler eller bare spesielt overbevisende fantasifoster? Og hvorfor er de mest synlige for barn? De kan vise seg for voksne også en sjelden gang, men bare for de som enda har barnet i seg. Det viktigste er at Vossatassar trenger glade barn, lek og morro i nærheten for å leve godt og trives

Pakken vi fikk inneholdt flere av høstens nyheter, og jeg og prinsen pakken ut det ene flotte plagget etter det andre til stor begeistring både hos mamma og mini! Mini syntes plaggene var så flotte at han klappet før han strakk armene i været og ropte "Yeeeeeeehhhhh"!




Ullplaggene fra Vossatassar er laget i en fin merinomix. Varmen kommer fra merinoulla, mens styrken i plagget kommer fra syntetfibrene. Mol-serien består av trøye, bukse og en ull-body. Plaggene er strikket i en ribb kvalitet som gjør at plaggene sitter godt og føyer seg etter kroppen på aktive små krabater. Disse plaggene vaskes på ullprogram i vaskemaskinen med vaskemiddel for ull.


En annen nyhet i høst er tassen Ullrikk. Dersom du lurer på om plaggene inneholder ull skal du se etter han! Han ser slik ut, og lillegutt har allerede fått øynene opp for Ullrikk som sier "bææææææææ".

Både ullplaggene og de andre plaggene er utrolig myke og deilige og sitter godt på en aktiv liten tass. Vi gleder oss masse til å bruke plaggene utover høsten og vinteren, og du kommer garantert til å høre mer om de flotte klærne her på bloggen.

Du får kjøpt Vossatassar på Barnas hus, XXL sport og i nettbutikken. Jeg anbefaler å ta en titt, for her er det utrolig masse flott! Jeg har også sett utvalgte plagg på Coop OBS her jeg bor, så jeg regner med at de finnes på flere Coop OBS også.

Vossatassar er også på Facebook om du vil følge dem der.
Tusen, tusen takk til Vossatasser for den fatastiske pakken!

9 kommentarer:

  1. Her va det virkelig masse flotte ting! Skal ta meg en skikkelig runde for å bestille strømpebukser, takk for tipset!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Oi, så mye fint!! Får inntrykk av at dette er ordentlige klær! Ha en fortsatt god kveld!

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Vi har også fått øynene opp for Vossatassar, de har utrolig mye fint;)!
    Så heldig du er som fikk så mye fint!
    Ha en kos tirsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. De har kjempemasse fint! Elsker at de bruker så masse fine farger i kolleksjonene!! :-D

    SvarSlett
  5. kjempefint tøy!
    ..veldig søtt, herlig merkenavn og fine farger! Liker Vossatassar!

    Nytt lotteri på gang inne hos meg...sleng deg med'a! ;) Du som har slik vinnerlykke!

    SvarSlett
  6. kjempe mye fint:) Så gøy at dere får teste det ut:)
    Ha en herlig dag:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei. Jeg lurte på en ting: du var også en av vinnerene i muldvarp konkurransen på sprellbloggen, har du mottatt gevinsten?

    SvarSlett
  8. Sv: Ok, da kommer det nok snart :) Ikke mottatt ennå vi heller.

    SvarSlett
  9. Så koselig, fine ting... Og snart nyttige :-)) god helg til deg...snart er den her :-))

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!