mandag 5. september 2011

Test av soya-klær


Jeg har vært så heldig å få dette settet fra den spennende nettbutikken Armer og ben som dere leste om for litt siden. Disse klærne er av merket Babysoy, og klærne er laget av soya. Materialene er 100% naturlige og nedbrytbare. De består av 50% soya og 50% bomull-

Nå har det blitt litt mere høstvær her oppe i nord etter en fantastisk sommer, så nå har vi fått testet ut de flotte klærne. De har blitt brukt både ute og inne - både hjemme og i barnehagen, så de har blitt testet under mange slags forhold!

Og nå er dere vel spente på hva vi har kommet frem til?
  •  Klærne er utrolig myke og behagelige. Dette er de fortsatt etter mye bruk!
  • Passformen er kjempefin, og de sitter godt på en liten aktiv krabat. De sitter godt samtidig som den lille får lekt og beveget seg
  • Fargene og passformen holder seg veldig bra, selv etter å ha blitt vasket mange ganger. Klærne er heller ikke blitt nuppete, men er like fine som da vi tok de i bruk.
  • Kjpøer man slike klær, viser man at man bryr seg om miljøet siden de er nedbrytbare og laget av 100% naturlige materialer.
  • Prisen på plaggene er gode. Akkurat nå er det 50% på buksen i nettbutikken ;)
  • Størrelsen på buksen er veldig god, mens jeg kanskje ville gått opp en størrelse på bodyen.
På bakrunn av dette, så kan jeg trygt anbefale Babysoy til dere! Jeg kjøper gjerne disse klærne ♥
Armer og ben har mange andre flotte produkter i samme merke til gode priser, som jeg anbefaler dere å ta en titt på. Armer og ben selger også en rekke andre kvalitetsklær til barn, og har et flott utvalg. Her finner du garantert noe du liker. Kanskje du vil starte julegavehandelen tidlig i år?

Armer og ben har også en Facebookside som du kan ta en nærmere titt på her.

Til slutt - tusen takk til Armer og ben for det flotte settet og at vi fikk lov til å teste disse flotte produktene ♥

3 kommentarer:

  1. Disse klærne ser kjempespennende ut! Må inn i butikken og se :)

    Klem fra Kath

    SvarSlett
  2. Gøy å teste noe som er bra:) Kanskje jeg må inn der å titte etter gaver til venner som venter barn:)
    Ha en herlig dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. ÅÅ..så fantastisk.. Jeg har letet etter disse klærne.. Min lillemann fikk nyfødt klær av dette merket av sin tante fra Australia men har ikke klart å finne det noe sted etter det.. De er jo bare så myke og deilige.. Kankskje nr 2 må få seg litt klær herfra..

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!