tirsdag 6. september 2011

Pasta med pepperskinke og spisskål


I hverdagen er det ikke alltid så lett å vinne sunne og raske oppskrifter. Jeg forsøker å alltid lage all maten fra bunnen, og hver uke lager jeg en ukeplan med hva vi skal ha til middag kommende uke. Jeg prøver å alltid lage minst en ny rett i uka, så vi ikke skal gå matlei.

I dag prøvde jeg oppskriften på pasta med pepperskinke. det gikk utrolig fort å lage maten, og den smakte utmerket. Neste gang jeg lager denne blir jeg å ha 1-2 fedd hvitløk og en paprika sammen med det andre.
Et annet tips for å få litt mer smak på, er å ha litt god olivenolje over pastaretten rett før servering ♥

Vil du også prøve oppskriften, finner du den her.

Bon apetit!

7 kommentarer:

  1. Takk for tips, den må prøves :)

    SvarSlett
  2. Nam ser digg ut. Må prøves denne her:-)

    SvarSlett
  3. Høres god ut:)Skal prøves den ja:)
    Ha en flott dag,søte:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nam-det ser deilig ut! Takk for tips-må prøves!

    SvarSlett
  5. Hei:) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Veldig hyggelig at du vil følge bloggen min fremover. Middagen over ser kjempe godt ut. Skal sette retten rett inn på middagslisten min så har vi enda ett godt alternativ:)

    Ha en fin kveld. Klem, Pernille

    SvarSlett
  6. Hjertelige takk for fine tips!

    Ønsker en minneverdig helg.

    God hilsen fra Sol i Villa Blå

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!