fredag 2. september 2011

Nydelige smykker på salg


Jeg elsker stilige smykker og får aldri nok! Akkurat nå har den flotte, svenske nettbutikken Smyckesboxen salg på masse nydelige og unike smykker med opp til 50% rabatt ♥ Og som ikke det er nok, så har de denne uka også fri frakt helt tom søndag! De sender selvfølgelig til Norge :) Husk også at prisene er i svenske kroner, så de er faktisk enda litt billigere for oss nordmenn :)

Smyckesboxen har smykker til hele familien, også barn. Her er det noe for enhver smak. Så har du også sansen for flotte og stilige smykker, så bør du benytte sjansen! Og om du ikke skal ha noe selv, hvorfor ikke begynne tidlig med julegavene?

2 kommentarer:

  1. ååå..Herlig:) Elsker smykker og salg:) Takk for tips:)
    Ønsker herlige deg en nydelig lørdag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempe kjekt tips...vi liker salg :o)))

    Jeg jobber på princess...så det er der du får tak i de fine putetrekkene...finnes også i nettbutikken til Princess :o) Løp og kjøp.
    Og jammen ble de ikke med meg hjem fra jobb i dag også,hehehe!

    Ha en super koselig helg.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!