tirsdag 27. september 2011

Kupp til hus og hjem

For noen uker siden var jeg på Søstrene Grene og fikk med meg masse små søte kupp! Skulle ønske de snart kunne åpne en butikk her jeg bor, men det er nok like sannsynlig som at jeg vinner i Lotto :( 

Men da er det jo ekstra stas når man reiser bort og kan gå på favorittbutikken. 
Her er herlighetene som jeg kom hjem med etter siste besøk hos de herlige søstrene:







Av garnet har jeg tenkt å prøve meg på å hekle en sikk sakk klut. Oppskriften ligger på bloggen til Søstrene. Noen andre som har prøvd denne oppskriften? Var den vanskelig?

Ønsker alle sammen en herlig kveld ♥

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Skjønner hva du meiner. Det å ikke ha favvobutikker i nærområdet gjør det mye mer artig når enn faktisk kan stikke innom!!
    Flotte farger på tingen du handlet, Klem Anna

    SvarSlett
  2. Fine ting, Hilde. Og en nydelig siksak-klut :O))
    Jeg har ikke prøvd meg på den, men kunne gjerne tenke meg å prøve. Du får det nok til skal du se!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Fine ting du har kjøpt:) Søstrene Grene er en av mine favoritter å:)
    Håper du har en fiiin onsdag,søte:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Elsker Søstrene Grene! <3

    Har ikke prøvd oppskriften, men ble jo fristet nå. Ser overkommelig ut, hvertfall.

    SvarSlett
  5. Sååå masse flott! Herlig med masse fint til en billig penge. Det liker vi :)

    Ha en super helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!