lørdag 24. september 2011

Influensa


Jeg har dessverre fått blogget lite de siste dagene, og fått besøkt lite av alle de flotte bloggene jeg leser :( Grunnen er at jeg har influensa. Den har fortsatt ikke gitt seg, så jeg ville bare gi et lite livstegn for å si at jeg kommer sterkere tilbake. Har flere spennende innlegg på gang, bla med test av spennende produkter fra Barnesikring, test av Hoppedress fra Vossatassar, nye ting i huset og ikke minst en ny og spennende konkurranse.

Så da håper jeg alle sammen har en herlig helg, så skal jeg bli fort frisk ♥
Ikke glem å være med på LipFish konkurransen om å vinne en herlig T-shirt til barn!

♥ Helgeklem ♥

9 kommentarer:

  1. HUff, god bedring snuppa. Håper du kommer deg raskt på bena og at lillegutt slipper unna ;) Klem

    SvarSlett
  2. Uff, det er så kjedelig og være syk :o/
    God bedring til deg :o)

    SvarSlett
  3. Huff,da snuppa..Masse god bedring til herlige deg:)
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Uffda, så kjedelig! Håper du snart er frisk igjen, gooood bedring:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Gøy du vil være med på giveaway hos meg. Og kjedelig at du har fått influensa. God bedring.
    klem

    SvarSlett
  6. Velkommen som følger av Den hemmelige Hagen, og supert at du vil være med på give away'en min :o)

    Usj influensa er noe herk, er jo ganske typsik for denne årstiden da....Håper du har god bedring! Klem fra Ingrid Andrea, legger meg til hos deg ^^)

    SvarSlett
  7. Så kos at du vil delta på min Giveaway :) 4 lodd er satt av til deg - lykk til!

    Lagt meg til hos deg også, fint å finne nye blogger :)

    God god bedring til deg, håper det slipper taket snart!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!