mandag 26. september 2011

Hoppedress fra Vossatassar


Jeg fortalte dere tidligere i høst om de flotte klærne fra Vossatassar. Vi er allerede helfrelst på de flotte produktene for de minste. Nå har vi brukt den flotte Hoppedressen i noen uker, og tenkte å fortelle dere litt om den.

Hoppedressen en heldress som er laget i 80% bommull og 20% polyester. Den fås i størrelse 2 - 6 år og i fargene rød og blå.

Dressen er lang, og denne kan barnet ha lenge. Den skal sægge litt, og gutten min er bare kjempetøff i denne - ikke sant?


Vi har vasket dressen flere ganger, og stoffet holder seg veldig godt i vask. Den har vært brukt til lek både hjemme i barnehagen, og så langt virker den også slitesterk! Det er et stort pluss for aktive små krabater som skal utforske alt høyt og lavt. Passformen er løs og ledig, slik at barnet får utfolde seg godt i den, også dette et stort pluss.
En annen ting som jeg setter stor pris på, er at den er veldig enkel å ta av og på! Dette er kjekt i en travel hverdag!

Jeg kan trygt anbefale denne til alle, og vil du kjøpe denne og andre spennende produkter, eller lese mer om Hoppedressen kan du gjøre det her. Håper du også  blir like fornøyd som jeg er!

Nå har Vossatassar også fått egen blogg, som du kan sjekke ut her.

Tusen, tusen takk igjen til Vossatassar både fra meg og mini ♥

4 kommentarer:

  1. den så jo bare kjempegod ut :)

    SvarSlett
  2. Den såg så herlig ut! Synd de ikkje har størrelsen min;-) Ti hi.Tror eg bare burde brukt den hjemme da!Kosedress i sofakroken.

    Så koselig at du deltar på min lille give away, og at du vil følge meg!

    "Miraklem"

    SvarSlett
  3. De er så kule! Angrer så på at jeg ikke kjøpte sånn til begge barna når vi var i Sverige sist. Må nok ta en titt på linken din ja :)

    SvarSlett
  4. Så søt og så ser den jo veldig deilig ut å ha på seg å:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!