mandag 19. september 2011

Cool Twister gjør hverdagen mye enklere


Vi er så utrolig heldige at vi får teste ut flere kjempespennende produkter fra Barnesikring som dere sikkert leste om for litt siden.

Nå har vi fått oss en ny bestevenn på kjøkkenet - Cool Twister. Dette er et fantastisk lite apparat som gjør kokende vann drikkeklart til babyen/barnet på max 80 sekunder! Jeg trodde ikke det var mulig at dette kunne være sant da jeg fikk pakken.

Apparatet fylles med vann ut fra hvor kaldt man vil ha nedkjølt vannet. Så skrur jeg på en flaske hvor jeg har i kokende vann.
Når det er gjort snur jeg apparatet og har en flaske på undersiden. Det aller beste er å ha en flaske fra Nip, men andre flasker eller evt et glass går også helt fint.
Deretter renner vannet igjennom, og det tar maks 80 sekunder. Det er helt fantastisk, og sparer meg for masse tid! Og ikke minst sparer det den lille for venting når han må ha mat med en gang!! 

Jeg prøvde å filme mens jeg lagde vann til grøten i kveld, men det ble så dårlig at jeg vil spare dere for det ;) Men jeg fant denne videoen på YouTube som viser den i bruk:


Cool Twister inneholder ikke BPA, så den er helt trygg å bruke. Det liker vi!

Dette er noe av det smarteste produktet jeg har sett på lenge, og dette er noe som jeg unner alle småbarnsforeldre å ha i hus! Og så er den veldig liten og nett, og det setter vi også stor pris på her i huset!

Du kan lese mer om produktet hos Barnesikring, og også på produsentens hjemmeside
Nå lurer du sikkert på hvor du får kjøpt herligheten, og det finner du ved å velge  ditt sted i venstresiden hos Barnesikring. Her kan du også søke opp butikker i Sverige!

Tusen, tusen takk til Barnesikring for at vi får teste så flotte produkter ♥

Neste test vi gjør for Barnesikring er en helt ny babycall B-call! Dette vil dere ikke gå glipp av!

2 kommentarer:

  1. Høres utrolig bra ut:) Skulle jammen meg ha kjøpt det,hvis jeg hadde små barn:)
    Ha en herlig mandag,søte..
    Klem

    SvarSlett
  2. Gu kor genialt! Hadde jeg bare visst om den da vesla var baby. Men kommer nok flere anledninger til å kjøpe en sånn;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!