mandag 8. august 2011

Vossatassar ♥

Her om dagen fikk jeg en utrolig flott pakke på posten! Når jeg åpnet den var den en stor pose med herligheter fra Vossatassar.


Vossatassar er fargerike klær som skal lokke barn mellom 2 til 6 år til lek og aktivitet. Forskere er ikke sikre på hva Vossatassar egenrlig er. Er de en type virus, intelligente støvpartikler eller bare spesielt overbevisende fantasifoster? Og hvorfor er de mest synlige for barn? De kan vise seg for voksne også en sjelden gang, men bare for de som enda har barnet i seg.  Det finnes mage uliike Vossatassar. De mest kjente er Rikke og Romle. Les mer om de og alle de andre herlige Vossatassene her.

Pakken innehold utrolig masse fint, og lillegutt klappet da jeg viste han hva som var inni pakken ♥




Nå som høsten nærmer seg skal vi teste ut den flotte dressen Hoppedress. Den er en myk og herlig heldress med hette. Vi skal også teste ut de flotte sokkene og luene, og vi skal selvfølgelig dele våre erfaringer med dere så snart varmen gir seg og vi får brukt plaggene noen ganger.

Du får kjøpt Vossatassar på Barnas hus, XXL sport og i nettbutikken. Jeg anbefaler å ta en titt, for her er det utrolig masse flott!

Vossatassar er også på Facebook om du vil følge dem der.

Tusen, tusen takk til Vossatasser for den fatastiske pakken!



5 kommentarer:

  1. Så heldig dere er:) Så kjempe fint ut:)
    Ønsker søte deg en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Den hoppedressen var knallfin!

    SvarSlett
  3. Så fine klær, vossatasser er samme som føre Kari Traa tror jeg?? Og der er det i allefall mye fint;)
    Spreke farger, det er gøy til de små ♥

    Kjempeheldige dere er som får teste ut så fine produkter!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Sv: Nej det är det verkligen inte, tiden har gått jätte snabbt nu :) Hoppas du får en underbar vecka kram

    SvarSlett
  5. Heisann, hvor bestilte du denne pakken?????

    Mvh Hilde

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!