mandag 15. august 2011

Vinner av gavekort hos Familjesmycken


Tusen takk til alle dere som har vært med i sommerkonkurransen min! Kjempemorsomt at så mange ville være med. Jeg har blitt kjent med mange nye blogger gjennom konkurransen, og gleder meg til å følge dere videre ♥  

Jeg skulle ønske jeg hadde en premie til hver og en av dere, men denne gangen blir det nok bare en heldig vinner på dette flotte gavekortet.

Jeg har brukt random.org til å trekke for å få en rettferdig trekning, og vinneren ble:


Lodd nr 111. Bak lodd 111 skjuler det seg 

v

v

v

v

en jente

v

v

v

v

fra Sverige

v

v

v

v

som heter Sandra Larsson
og har denne bloggen.  Sandra deltok med 4 lodd og vant på sitt 3. Gratulerer så masse. Send meg en mail så snart som mulig slik at du får premien din!  Gratulerer så masse.

Til alle dere andre - det dukker plutselig opp en ny konkurranse her, så følg med! Kanskje blir det din tur nesten gang ♥

♥ Igjen tusen takk til Familjesmycken for den flotte premien ♥

Ønsker alle en herlig mandag! Her har vi hatt første dag i barnehage, og det gikk helt fantastisk fint ♥


6 kommentarer:

  1. Hei Hege! Vi lurer på om du har fått lommeboken som du vant i konkurransen vi hadde for en stund tilbake. Hvis svaret er nei, sender vi den i løpet av dagen. Beklager bryet! Ha en fin dag:-) Hilsen Daisyjentene:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til den heldige vinneren:)
    Ha en fin mandag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Tack snälla för vinsten!! Jag är så glad!!

    Ha en fin kväll Hilde och ni andra :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!