tirsdag 16. august 2011

Vinn abonnement på Mamma


Da er det igjen konkurransetid her på bloggen. Denne gangen er jeg så heldig å kunne samarbeide med Mamma for å gi en av dere 1/2 årsabonnement på dette fantastiske bladet.

Jeg har selv vært fast leser av bladet siden jeg ble mamma, og bladet har både gitt meg inspirasjon, lærdom og herlige artikler som jeg har kost meg masse med. 

For å være med i trekningen av denne flotte premien, må du gjøre følgende:
1. Skrive en koselig kommentar til meg under dette innlegget. (1 lodd)
2. Bli (eller være) følger av bloggen min (1 lodd)
3. Skrive om konkurransen på bloggen din eller i sidebaren på bloggen din. Bruk bildet ovenfor. Legg igjen direktelink til innlegget under her.(1 lodd)
4. Skrive om konkurransen på Facebook, Google+ og/eller Twitter og lenke til dette innlegget. Legg igjen direktelink til innlegget under her. (1 lodd for hver)

Totalt kan du denne gangen få 6 lodd. Husk å skrive hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg, så må du huske å legge igjen eposten din.

Konkurransen varer til 18.09. Lykke til alle sammen.

Tusen takk til Mamma for den flotte premien ♥

53 kommentarer:

  1. jeg er med digger dette bladet,tar 3 lykkelodd:)

    Nyt dagen

    Klem linda:)

    SvarSlett
  2. Jeg liker også dette bladet godt, en vinter med det rett i postkassa hadde vært topp!!

    Tar 2 lodd jeg :D

    SvarSlett
  3. Så kjekt, jeg tar to lodd takk:).

    SvarSlett
  4. Flott premie! Prøver meg på 3 lodd (kommentar, følger, facebook) og krysser fingrene ;). Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  5. Nå er det en stund siden jeg har deltatt på dine giveaways, men jeg prøver lykken nå! :)

    Jeg har lagt til link i sidebaren på bloggen min, jeg har skrevet kommentar, jeg følger bloggen din og jeg har delt linken på Facebook!

    Jeg har totalt 4 lodd! :)

    SvarSlett
  6. Så fin giveaway :) Jeg er selvfølgelig med denne gangen også, kan jo ikke gi opp å vinne enda!
    Jeg tar lodd for å skrive kommentar her, jeg følger deg, har skrevet innlegg og lagt deg til i sidebaren på bloggen min, og delt på FB...

    Det betyr at jeg totalt tar 4 lodd :)

    SvarSlett
  7. Jeg er med å prøver lykken. 2 lodd på meg - følger og kommentar..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Ja nå har jeg tenkt tanken selv i dag, at det er på tide med en give away snart:)
    Flott gave som absolutt blir tatt godt imot om jeg vinner.
    Har laget innlegg på min blogg:http://bente-mamma4.blogspot.com/2011/08/deltar-i-konkurranse-hos-lykkelig-med.html, er følger av din blogg fra tidligere og forteller om dette også på facebook og Twitter.Det skulle bli 5 lodd.

    SvarSlett
  9. 4 lodd på meg :) Jeg deler link på twitter og på facebook!!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  10. Oioi, må vel være med på dette også... :-) Trekker to lykkelodd hos deg.
    Takk for en fin blogg! :-)

    SvarSlett
  11. 3 lodd på meg- og jeg tror jeg vil ha nytte av bladet selv om jeg ikke er mamma... Jeg er nemlig pappa :)

    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  12. 1 lodd! Bra blogg.

    m_bokn(at)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg blir gjerne med på 3 lodd (kommentar+følger+link i sidebar)
    http://frahusetisvingen.blogspot.com/

    Klem Karianne

    SvarSlett
  14. jeg tar 2 lodd :D

    SvarSlett
  15. Jeg er med:) 3 lodd:) Har ikke facebook,twitter eller google+
    Ønsker søte deg en herlig onsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  16. åh så fin giveaway :) Jeg er ikke mamma selv, men skulle jeg være så heldig å vinne kan jeg gi den i gave til min svigerrinne som er mamma til min niese på 1 år:)
    Så da blir jeg med på 2 lodd:)

    klem fra swimzy, siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Takk for koselig kommentar hos meg.Det førte meg hit, og rett til en fin blogg og en give away som jeg gjerne vil være med på. To lodd til meg, kommentar og følger!!!

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg, ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  19. Så super premie HildeM :)
    3 lodd på meg:)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=743465695

    SvarSlett
  20. Selvfølgelig må vi delta, og tar to vinnerlodd! :)
    Ett for kommentaren og ett for bilde i sidebaren på bloggen vår.
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  21. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  23. Hei.

    Kjempebra blad:)Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  24. Är inte med men har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/august/prenumeration-mamma-189.html

    SvarSlett
  25. Jeg er med!
    Mamma-bladet er hyggelig lesestoff;)
    3 lodd.

    Klem!

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg blir veldig gjerne med, med 2 lodd!
    Klem fra Kine Marie

    SvarSlett
  27. Hei!

    Så flott konkurranse :) Jeg blir gjerne med! Tar to lodd.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Enda en herlig give away hos deg Hilde, og jeg blir gjerne med! :)
    3 lodd på meg (kommetar, følger og linker i min blogg).
    Ha ei herlig uke! :)

    SvarSlett
  29. Dette slenger jeg meg med på :) 2 lodder!Koselig blogg :D

    SvarSlett
  30. Fin blogg du har:) Jeg tar gjerne ett lodd, liker virkelig det bladet!

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  31. Da skal jeg skrive en hyggelig kommentar! Bli klar nå da ;) Du *trommevirvel~ *puster dypt*... Har *puster dypt igjen* (Sorry! må gjøre det litt dramatisk, hehe :D) Ok sorry, tilbake til saken!! Jeg synes at bloggen din er kjempe fin, og det er mye interessant man kan lese her... Jeg anbefaler siden her til moren min.. Og jeg deltar fordi jeg vil vinne for hun, hehe =D Jaja, jeg synes at bloggen din er veldig fin! Fortsett slik du.. hmm.. Da har jeg lagt meg til som følger ♥ Det blir 2 lodd, nei to lykkelodd :D! Hehehehe... Da får du ha en fin dag videre og hade!

    Klem Dora Chen ♥♥♥:))))
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  32. Så flott premie!
    Jeg frister lykken med to lodd :)
    God helg til deg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  33. Hei Hilde!
    Skjønte ikke helt hvordan det gikk an å få 6 lodd, men jeg tar ihvertfall 3 for lodd, følger og link på min blogg! :)
    Fingers crossed!:)

    klem June

    SvarSlett
  34. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  35. Hei! To lodd på meg :) Ha en flott kveld!

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg er følger og har vært det lenge. Tar full pott. Jeg har delt link til konkurransen på facebookprofilen min, bloggsiden, google+ og twitter :)

    SvarSlett
  37. http://www.frujacobsen.com/2011/09/vinn-bladet-mamma-hos-hilde.html

    SvarSlett
  38. Hei :)fin blogg du har, og super premie :)
    slenger meg på som følger og tar da 2 lykkelodd :)
    klem fra silje :)

    SvarSlett
  39. Super premie! Jeg trekker 3 lodd!
    (følger, kommenterer og linker)
    http://myntebo.blogspot.com/

    God helg!!!!

    SvarSlett
  40. Tre til meg da. Jeg har ikke lest noen sånne blader, men dette må da vel være toppen av mammalesning? Flott konkurranse. Krysser fingrene! :)
    http://hildegirlswords.blogspot.com/2011/09/konkurranser.html

    SvarSlett
  41. Jeg tar tre lodd, og linker til facebook. Du har alltid så fine giveaways gående du. Må du ha en kjempe flott lørdag idag <3

    SvarSlett
  42. 3 lodd herfra! Link til min blogg (som riktignok er i sin spede begynnelse...) http://cupofmytea.blogspot.com/2011/09/her-kan-man-vinne-abonnement-pa-mamma.html

    Liker godt bloggen din, det står alltid mye spennende her! (I tillegg er ikke konkurranser feil... ;) )

    SvarSlett
  43. For en fin premie. Dersom det er mulig tar jeg 1 lodd og håper på å vinne et abonnoment til søskenbarnet mitt som nettopp har fått ei lita datter. <3

    God helg! :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  44. Åååh, herlig herlig premie! Føler meg sprekkeklar for sånt lesestoff ♥ :)

    Jeg tar 2 lodd - kommentar og bilde med link i sidebaren på bloggen min.
    Var litt i siste liten jeg så denne konkurransen, men må jo prøve meg likevel ;)

    Ha en kjempefin helg videre :)

    Klem!

    SvarSlett
  45. Så koselig blogg, og hyggelig med litt konkurranser :-)

    1. Kommentar

    2. Følger bloggen din

    3.https://twitter.com/#!/Loveworldtm

    4.http://monicasinlilleverden.blogspot.com/2011/09/vinn-abonnement-pa-mamma-hildem.html

    Så 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  46. Så gøy! Det blir to lodd på meg :)
    Takk for at du ble med inne hos meg også!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  47. Hei hei=)
    Hiver meg med på give away sånn helt på tampen jeg, og trekker 3 lykkelodd.

    Siden jeg ikke er mamma selv, kommer jeg nok til å gi vekk abonnementet til min svigerinne i bursdagsgave dersom jeg vinner. Så krysser fingrene for henne jeg;)

    Ønsker deg en koselig søndag, og lykke til med trekning seinere i dag.

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  48. Super premie, jeg er med! ;)

    Og tar 3 lodd :)
    komentar,blogg også er jeg følger fra før.

    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  49. Jeg prøver meg! :-) Hadde vært morsomt å vinne, hehe. Veldig fin blogg du har. Og utrolig fin gave du er så heldig å dele ut :-) Stå på!

    SvarSlett
  50. Fin blogg du har. Og jeg vil veldig gjerne være med på denne konkurransen, sidne jeg har vurdert å abonnere :-)
    Jeg tar 6 lodd; jeg har kommentert, jeg har blitt følger av din blogg, jeg har skrevet om dette på både facebook og bloggen min. + att de to linkene er: http://mmayabakken.blogspot.com/2011/09/konkurranse.html og http://www.facebook.com/home.php?ref=hp#!/profile.php?id=100001966907580

    SvarSlett
  51. Hei! Jeg blir gjerne med, flott premie!! Ha en fin kveld videre:) Klem Camilla

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!