mandag 1. august 2011

Spennende nye produkter fra Barnesikring

Jeg er så utrolig heldig at jeg skal få lov til å teste ut noen nye produkter fra Barnesikring. For noen uker siden fikk jeg denne flotte og spennende pakken i posten:



Den inneholdt en Bellywell som man kan legge på barnets mage ved magesmerter, en pute som man kan legge på skrubbsår, innsektsstikk ol for lindring, en Cool Twister som kjøler ned varmt vann til drikketemperatur på noen sekunder og en unik babycall som brukes via GSM-nettet.

Dette er alle nye og spennende produkter, og vi er allerede veldig godt i gang med testingen! Gled dere til å høre mer om disse nyhetene :)

Lurer du på  hvor du får kjøpt disse og mange andre flotte ting? Du finner forhandlerliste her. Sjekk også ut facebooksiden til barnesikring.

Ønsker dere alle en flott mandag ♥

3 kommentarer:

  1. Oj, så mye spennende da!!
    Gleder meg til å lese om hvordan det virker!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Spennende:) å heldig du er:)
    Ønsker søte deg en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Merka eg vart nysjerrig på babycallen, gler meg til å lese meir om den! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!