tirsdag 23. august 2011

Shopping i Riga

Nå i sommer var vi en herlig tur i Riga. Jeg har skrevet om turen tidligere, og da lovte jeg å dele litt av shoppingen med dere senere. Og HildeM holder hva hun lover, så her kommer noen godbiter.


Så vi starter med sko. Det var MASSE skobutikker, og et utvalg som bare var helt utrolig! Siden jeg for tiden best liker å gå i lave sko, så ble det ikke noen lekre pumps, men jeg fikk da kjøpt med meg 4 par som dere ser ovenfor. Favoritten er blitt Tommy Hilfigerskoene som er andre par fra høyre. 


Etter å ha lest endel om Riga hos Ladybids Nest, så måtte jeg finne kosmetikk-kjeden Dzintars. Her hadde de utrolig masse fint, til så lave priser som jeg nesten ikke trodde det var sant! Alt dette dere ser på bildet over kjøpte jeg til under 60 norske kroner! Denne butikken finnes flere steder i Riga, og er absolutt verd besøket om du er i byen!




Så fant jeg en annen kosmetikkkjede - Stenders. Der solgte de masse herligheter, bl.a. hjemmelagde såper og andre flotte produkter. Jeg fikk kjøpt med meg 2 såper, sjokoladeskubb og den herlige froskevaskekluten til mini. Kjeden har sine røtter i Riga, og selger nå sine produkter i mange land.

Og det ble enda mer baderomsprodukter:

Husker ikke helt hva denne butikken het, men jeg måtte jo bare kjøpe dusjsåpene som skulle lukte Pina Colada og sjokolade. Sjokoladedusjsåpen er bare helt fantastisk. Den lukter helt himmelsk, og huden blir utrolig myk! Denne skulle jeg nok kjøpt med meg flere av! 

Ellers kan jeg nevne at treeker hadde en god pris i forhold til i Norge for dere som har små barn.

Jeg er med i konkurransen på Foreldremanualen med innlegget mitt om Riga, og blir veldig glad om du har vil trykke liker på innlegget ♥

Ønsker dere alle en superfin kveld!

Klem

3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så utroig fine sko du har kjøpt deg:)
    Og sjokolade skrubb og såpe hørtes herlig ut...Jeg ELSKER sjokolade:) Jeg skal inn å trykke liker:)
    Ha en fiiiin kveld søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint du fikk handla!

    SvarSlett
  3. liker liker!! ;)
    Så gøy at du har skrevet om Riga!
    Her har ejg pakka koffert i dag, jeg reiser nemlig på jentetur til Riga i morgen! ;)
    ;)
    Klem Rikke

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!